Hvilken madrass til sengen?

emmalouise

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Jeg har kjøpt en toll bedside crib brukt og må ha madrass men aner ikke hva man skal se etter? Bortsett fra størrelsen da, noen som har noen tips til madrass til denne? Er helt blank! Det er lettest med nettshopping :)
 
Troll ikke toll ;)
 
Viktigste til baby er vel at den ikke er for myk..? Husker nesten ikke lenger, men kjøpte en madrass hos mimmis eller babybanden til forrige tror jeg..
 
Viktigste til baby er vel at den ikke er for myk..? Husker nesten ikke lenger, men kjøpte en madrass hos mimmis eller babybanden til forrige tror jeg..

Finner liksom ikke så mye info om de madrassene som ligger på de store sidene (ikke sjekket de to sidene du nevner da), det står liksom ikke om de er harde eller foe myke eller noe. Kanskje jeg får sjekke om en lokal (ikke kjede) butikk har noe så jeg får tatt på den først.
 
kom på at jeg kjenner ei som jobber på en barnas hus så hun skulle sjekke opp for meg hvilken madrass jeg burde kjøpte, hun og mente helsemadrass men den på nettsidene dems ser så rund ut iforhold til den de har i butikk så hun skulle bare dobbeltsjekke at det var samme. hun sa at jeg iallefall skulle styre unna den fibermadrassen ! :)
 
Back
Topp