Hvilken leker har babyen?

Evette

Gift med forumet
Her har vi babygymmen med 3 leker. Liberobia henger på stellebordet, så har vi en rangle og en sånn bitegiraff. Tenkte jeg skulle finne flere etterhvert da vi har mye fra de eldre barna. Men synes det vi har nå holder i massevis. Skal så lite til å underholde han nå. Bare det å studere hånden min og prøve å gripe etter den for å ha den i munnen er gøy[emoji12]
 
Vi har jo masse leker etter førstemann, men ikke så mye i bruk ennå. Han liker å ligge på babygymmen som har fire hengeleker. Også har han to sånne heklerangler fra sebra - en "vanlig" og en sånn med rundt trehåndtak, så får vi øvd på litt forskjellig holdetak. Førstemann elska å tygge på de, tror det heklestoffet er godt:p Derfor kjøpte vi disse denne gangen også. På stellebordet har vi en liten uro fra Ikea med insekter, og den elsker han å se og dytte på. Til jul får han Sophie le giraffe. Det var også en storfavoritt for førstemann:)
 
Foreløpig syns hun det er interessant med et par rangler og et kosedyr med spilledåse. Ligger også litt under babygymmen korte stunder av gangen.
 
Huff... Må få kjøpt uro snart.. :-/

Vi har en babygym, men det er ikke stas å ligge der.
Ellers har vi en håndfull rangler som hun liker. Har ønsket oss flere leker til jul av besteforeldre :)
 
Hun har ikke helt skjønt greia med leker ennå, men Sophie giraffen er en favoritt å tygge på :)
 
Har en sånn 3i1 vugge med uro som blinker og spiller musikk. Hun kan ligge lenge å se og slå etter lekene.
 
Vi har babygym med lys, musikk og leker som henger. Vi begynte med én leke men akkurat nå har vi to-tre leker som vi bytter litt på. Er også et speil som kan henge der :) Ellers har han en rangle som han begynner å få litt tak på og en apekatt som har et veldig interessant og smilende ansikt ;)
Han har fått noen bøker fra Goboken, vi har sett i ett par av de noen få ganger men er ikke noe vi har gått inn for å bruke daglig enda. Men snart tenker jeg at bildene og det å ta og føle på de også kan bli spennende :)
 
Har uro hengende i taket på badet. Og den kan han ligge og se på i laaaaang tid. Ellers en babygym fra fisher price. En sånn sommerfugl fra Libero og ellers bøker som han liker å stirre på når han ligger på magen. Har en bitegiraff på vei i posten, ser han er interessert i noe å bite på. :D
 
Back
Topp