Hvilken leke er kjekkest?

Lovlybaby

Forelsket i forumet
Hvilken leke er barnet mest fornøyd med?
Har lyst å kjøpe noe nytt til Lena, men vet ikke helt hva..

hehe..her er de med stooore vaskelapper mest populær for tiden...
reklame og tegnesaker og[:)]

det enkle er ofte det beste[:)]

Fantorangbamsen er populær..Den har hun med seg over alt[:)]
Ellers bryr hun seg lite om lekene sine..Gryter,sleiver,plastkrus osv er det hun leker med.
Og ikke minst en gammel mobiltelefon(uten batteri) hun har fått.Den prater hun ofte i.

duplo

Briotralla og gåbilen er populært om dagen. Samt rase ned tårn vi bygger. HUn har også fattet mer interesse for den ene dukken sin. Den sitter hun å prater med og koser med

Duplo begynner å bli kjempegøy, singsong kortene er også supre. De kan hun sitte med selv, eller vi kan leke og synge sammen!

ORIGINAL: Mamma sitt gull

heheh, jeg leste overskriften litt for raskt og i mitt hode stod det: "hvilken lege er kjekkest" .....tenkte umiddelbart og instinktivt på McDreamy [:D][:D][8D][8D]

Men for å svare på spørsmålet så går det mye i en sånn dyrebok med lyder fra Goboken, en Imsdalflaske halvfull med vann og en slikkepott ....og ellers alt som hun egentlig ikke får holde på med...mobitelefonene, fjernkontroller osvosv.

McSteamy *sukk*

ORIGINAL: juliejepp

hehe..her er de med stooore vaskelapper mest populær for tiden...
reklame og tegnesaker og[:)]

det enkle er ofte det beste[:)]

Samme her [:)]

Og så har vi kjøpt en sånn strandbøtte på nille, med rake, spade, sandformer og lokk på. Den leker hun mye med [:)]

ORIGINAL: NinaK78

heheh, jeg leste overskriften litt for raskt og i mitt hode stod det: "hvilken lege er kjekkest" .....tenkte umiddelbart og instinktivt på McDreamy [:D][:D][8D][8D]

Men for å svare på spørsmålet så går det mye i en sånn dyrebok med lyder fra Goboken, en Imsdalflaske halvfull med vann og en slikkepott ....og ellers alt som hun egentlig ikke får holde på med...mobitelefonene, fjernkontroller osvosv.

McSteamy *sukk*

sikle!!

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

McSteamy *sukk*

sikle!!

etter begge?

jeg skal gladelig innrømme at begge to står på min "liste"...tjihi [8D][:D]

Njaaa... McDreamy er ikke så verst, men McSteamy er HOT [:D]
Hadde lett gitt han en omgang ja [8D] haha

McSteamy *sukk*

sikle!!

etter begge?

jeg skal gladelig innrømme at begge to står på min "liste"...tjihi [8D][:D]

Njaaa... McDreamy er ikke så verst, men McSteamy er HOT [:D]
Hadde lett gitt han en omgang ja [8D] haha

Jeg klarer bare ikke å motstå smilet og øynene til McDreamy....han er skikkelig ektemann materiale......mens McSteamy er sånn "ha-seg med-HOT"....grrrr

Enig der. McSteamy hadde lurt meg når som helst og hvor som helst. Kunne fort endt som det gjorde med Addison, det der[;)]

Hu fikk en liten dukke av meg igår og den er hu helt oppslukt av! Vil omtrent ikke slippe den!

Snakker og koser med den[:D]

har lyst å kjøpe noe hun kan gå med. Hu har bil men den går så fort, så har hu brio trille, men hun sko hatt noe mer stødig..

Back
Topp