Hvilken låt er dette?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
En sommerhit for flere år siden. Videoen er ei dame som går igjennom en by (kan se ut som Hellas el), ser utover havet. Dame som synger, veldig få strofer. Tror det er trekkspill som høres i refrenget.

Noen som aner?

En sommerhit for flere år siden. Videoen er ei dame som går igjennom en by (kan se ut som Hellas el), ser utover havet. Dame som synger, veldig få strofer. Tror det er trekkspill som høres i refrenget.

Noen som aner?
Edward Maya ft. Vika Jigulina - Stereo Love

Den? :)

Last edited:
Ja, utrolig hva mam får hjelp til her :) jeg har flere ganger fått hjelp ved bare å skrive ned noen strofer fra en låt (teksten har vært feil til og med).. Og ALLTID fått tips om riktig låt :)

Ja, utrolig hva mam får hjelp til her :) jeg har flere ganger fått hjelp ved bare å skrive ned noen strofer fra en låt (teksten har vært feil til og med).. Og ALLTID fått tips om riktig låt :)

Har sett én tråd der det var helt umulig å skjønne hva trådstarter ville fram til, men var jaggu ei som visste det. ;)

Har sett én tråd der det var helt umulig å skjønne hva trådstarter ville fram til, men var jaggu ei som visste det. ;)

Da var sikkert trådstarter meg ;) he he.

Jeg har kommet med sånn : olala.. Bla bla,,. Sunshine... (Dette er bare påfunnet nå :)).. Også klarte noen å gjette seg frem til riktig sang :) imponerende!

Satt og hørte på den låta i går :) måtte frem med shazam appen for å finne ut hvilken det var :D

Riktig bra sommerlåt det der :)

Back
Topp