L Le@ Blir kjent med forumet Sommerfuglene Onsdag kl 21:57 #1 Hvilken klinikk er dere fornøyd med i område i/rundt Oslo? Er det noen som har åpent kvelder og helger? Og ikke stenger lenge i ferier? Har vært på Aleris. Og egentlig fornøyd, men kjipt når behandling skulle vært på helg ifht syklus.
Hvilken klinikk er dere fornøyd med i område i/rundt Oslo? Er det noen som har åpent kvelder og helger? Og ikke stenger lenge i ferier? Har vært på Aleris. Og egentlig fornøyd, men kjipt når behandling skulle vært på helg ifht syklus.
M Maja82 Elsker forumet Julistrålene 2025 ♡ Assistert-jentene Onsdag kl 23:22 #2 Le@ skrev: Hvilken klinikk er dere fornøyd med i område i/rundt Oslo? Er det noen som har åpent kvelder og helger? Og ikke stenger lenge i ferier? Har vært på Aleris. Og egentlig fornøyd, men kjipt når behandling skulle vært på helg ifht syklus. Klikk for å utvide … Så vidt jeg vet er alle de private klinikkene det… utrolig dårlig, men sykehusene har jo ikke sett på lør og søn nå så de private må komme etter!
Le@ skrev: Hvilken klinikk er dere fornøyd med i område i/rundt Oslo? Er det noen som har åpent kvelder og helger? Og ikke stenger lenge i ferier? Har vært på Aleris. Og egentlig fornøyd, men kjipt når behandling skulle vært på helg ifht syklus. Klikk for å utvide … Så vidt jeg vet er alle de private klinikkene det… utrolig dårlig, men sykehusene har jo ikke sett på lør og søn nå så de private må komme etter!
L Le@ Blir kjent med forumet Sommerfuglene Torsdag kl 21:00 #3 Maja82 skrev: Så vidt jeg vet er alle de private klinikkene det… utrolig dårlig, men sykehusene har jo ikke sett på lør og søn nå så de private må komme etter! Klikk for å utvide … Får håpe det. Er så kjedelig å måtte hoppe over hvis det havner på helg eller helligdager.
Maja82 skrev: Så vidt jeg vet er alle de private klinikkene det… utrolig dårlig, men sykehusene har jo ikke sett på lør og søn nå så de private må komme etter! Klikk for å utvide … Får håpe det. Er så kjedelig å måtte hoppe over hvis det havner på helg eller helligdager.
Chansey Betatt av forumet Assistert-jentene Torsdag kl 23:10 #4 Jeg fikk innsett på en søndag offentlig Oslo.