hvilken klesstil har du?

Jeg er litt av alt egentlig.
Men nå føler jeg at jeg har begynt å skjønne hva jeg liker og hva som passer meg. Jeg liker jordfarger/jordnyanser av fargene, som gammelrosa, beige, varm grå, samt så klart sort og masse mer, og jeg liker at jeg føler meg dekket og en blanding av voksen og elegant/avslappet, om dere skjønner.
Jeg elsker mestparten av det som er i motebildet nå.

Snittmessig liker jeg veldig godt det som er av 60-tallsinspirerte klær. [:)] Det sitter godt på min formfulle kropp.
Liker også godt det som er inspirert fra enda tidligere, type 20-talls kanskje?

Jeg har blanding av hiphop å rocke stil. Kan ikke fordra sose kles stilen sånn som de rike pappa guttene går med[:'(]

70-tallet!!!!!!! <3 it:):):):):):)
masse herlige farger og svinger inn med litt 80 tall oxo:):):)

Jeg er kjedelig og bruker omtrent bare basic plagg som en svart bukse, genser i grått eller brunt med hvit eller svart singlett i og svarte støvletter [&o] Skulle ønske jeg var litt sprekere i klesstilen, men sliter med å finne min stil.

Synes de fleste klesstiler er kule så lenge de er gjennomførte.

Elsker 70 tallet. Har du no bilder av hvordan type klær du går i ?
ORIGINAL: schnuppa85

70-tallet!!!!!!! <3 it:):):):):):)
masse herlige farger og svinger inn med litt 80 tall oxo:):):)

Casual.... Ikke noe spennende her i gården... Det jeg ikke liker,hm..... Jo! Jeg liker IKKE disse buksene som henger med ræva langt nedpå.Kan ikke fatte at jenter vil dra på seg noe sånt[:o]

Veldig formell og klassisk vi jg nok si.. Kommer helt an på hva jeg skal egentlig.. Sambo går ikke ut av huset uten skjorte og blankpussa sko.. Og da kan jo ikke jeg være noe dårligere..

Synes det er kult med 60-70-talls inspirert! Og litt særegen stil..
"Emo"-stil er nok noe av der værste jeg ser.. Og voksne damer i joggebukse eller one-piece..

Går med det jeg vil.
Men er nok litt mere rocka og røff i stilen egentlig.
Liker godt litt store posete klær og behaglige klær.
Vanskelig å beskrive stilen min.

Men syns faktisk ikke noe er veldig stygt !
Har vel heller noe med om folka klare å gjennomføre stilen og om de kler den?

Elsker korsetter og skjørt! De aller fleste klærne mine er svarte[8D] Liker naglebelter, høye hæler, skinnjakker[8D] Så vil si jeg har en ganske rocka stil[8D][:D]
Syns det er råååstygt med leopard/sebra/dyremønster, og sånn sosse-stil[&:] Er heller ikke så fan av joggeklær 24/7.

Nå har jeg en stil som sier" jeg får dårlig samvittighet om jeg kjøper noe til meg selv isteden for bebbe min" så det meste jeg har er "gammelt"
før hadde jeg vel en veldig "søt" stil. Mye pastell og blonder.
Når jeg når målet mitt ang vekt vil jeg ha en mer voksen stil

Klarer ikke helt å bestemme meg jeg..
Den ene dagen trives jeg best i lange topper og tights og dagen etterpå baggy bukser osv.

Så litt av hvert.. [8D]

liker best trange jeans, converse eller andre tøysko/evt ballerinas, løse topper fra feks hunkydory eller stella nova, og en liten jakke/cardigan over + noen deilige, gjerne litt store skjerf! og litt baggy skinnveske! og gjerne noen litt svære øredobber, ikke sånne som henger, men sånne "knapper" liksom. hehe

Har ingen spesiell stil jeg. Bare tar på meg noe klær :p

ORIGINAL: Dollysmurfen

Enkelt og elegant, og litt rocka på samme tid. Liker å se velkledd ut, men hater samtidig å se kjedelig ut, så det blir litt blanda.
Liker også å kle meg sexy og feminint, da litt mindre rocka slik at det ikke blir for vulgært.

Den verste klesstilen er uten tvil goth/emo med slike rød/svartstripede gensere/ strømper/ermer, skinn, svarte platåstøvletter og nagler.
Liker heller ikke de kjerringstilene med buksa trukket opp til under puppene og de som bruker klær i helt feil snitt i forhold til kroppsbygning.

sign!

jeg er en salig blanding føler jeg.den ene dagen er det rocka stil og den andre dagen tights og tunika/lange skjorter.
så kan jeg dra på meg en haremsbukse eller så kan jeg gå med tighte jeans............

Jeg bruker stort sett bare kjoler[:)] Er nok litt søt stil, men ikke for søtt... Takler ikke masse blomster ol på meg selv.

Det styggeste jeg vet er dyremønster! Wææææ!

Etter jeg ble gravid, og klærne mine mystisk nok KRYMPA, så har jeg ikke no stil, egentlig. Bare praktiske klær. :P
Før var det skinnbukser og korsetter. Rock n' roll! [8D]

Dårlig med stil her om dagen gitt.
Men i klesskapet mitt så finner du lyse og mørke jeans, singletter i alle farger, skorter/bluser i duse farger, cardigans i alle farger og varianter, t-skjorter med og uten trykk(ikke dødninghoder[:'(])...
Bare synd at jeg ikke får på meg en dritt!
Av sko så er det shox, converse type sko, støvletter med og uten hæl og over og under kne, ballerinasko(spisse), pumps...
Hmmm ja! Hva slags klesstil det kalles aner jeg ikke? Kjedelig normal.[8D]

Ofte støvletter og olabukse, ikke mye farger osv.
Feminint og litt sexy men passer på at det er voksent og "elegant" samtidig[:)]

Hater sosse stil, gutter i t-skjorte med genseren hengende på skuldrene får jeg fnatt av [8D] Også stramme bukser på gutter i skrikende farger, og folk som kun går i klær fordi det er årets mote, når dem ikke kler den moten [8D]

Back
Topp