Hvilken kleskommode har dere på barnerommet?

Trone

Gotta love ebay
VIP
Vi skal ut på kommodeshopping snart, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken kommode jeg vil ha på rommet til minimini. 

Hvilken kommode har dere som har kommode? Skap er ikke aktuelt.
Legg gjerne inn link/bilder? :) 

Her har snuppa og kommode,da vi har skråtak på rommet hennes,vi gikk for noen helt enkle hvite 4 skuffers på Bohus(har 2 stk) og så har jeg dekorert de med wall stickers med tatty teddy som hun har ellers på rommet sitt og:-)

vi har Hemnes;)

men har byttet knotter på den, så lillebror har knotter med blå elefanter på :)

De to andre ungene har Malm, men. Lurer på å sette inn malmen på babyrommet og få inn ny kommode på gutterommet. 
Jeg syntes ikke den er så praktisk til klærne som kommer over babystørrelsene:/ Men hvis jeg skal sette inn ny på gutterommet så kan den ikke være bredere enn Malm da den skal stå bak en dør.

Lett? Jaaada, pis åff keik!! Hahaha!!

Vi har en mørk malm komode med 4 skuffer. Men ser det er kommet nye farger på denog tyrkis og lilla :)

LIllegutt fikk den som heter mammut fra ikea. Kommode og klesskap. PÅ babyrommet har vi en gammel sak jeg ikke aner hvor kommer fra:)

Har en malm kommode fra ikea med tre skuffer på rommet til bukser og gensere etc. På badet har hun en skuffe til truser, sokker og ullundertøy. Skulle alt vært på hennes rom hadde vi valgt 4 skuffer.

Vi har Malm kommoder.

Guttene har vanlige eik/bøk eller hvaforno farge.

Vesla sin var mørkbrun, men etter vi pussa opp til jenterom så ble den mala

Store gode skuffer i de kommodene

Hemnes - den lange, lave.. hadde egentlig den høye, men den ble for voldsom..
på snuppas rom har vi en mannen hadde fra før av.. noe billiggreier som jeg har malt først hvitt, og nå er den rosa :)

(Men det vet du jo, så hvorfor spør du? :P)

Dollface skrev:
Hemnes - den lange, lave.. hadde egentlig den høye, men den ble for voldsom..
på snuppas rom har vi en mannen hadde fra før av.. noe billiggreier som jeg har malt først hvitt, og nå er den rosa :)

(Men det vet du jo, så hvorfor spør du? :P)

Du følte tråden var til deg only? Ha ha ha ha!!!! Tøysejenta :p

Har den hvite bredeste Malm kommoden med 6 skuffer. Goood plass til alt, også oppbevaring av klær som er ute av sesong.

Følger med her, for vi trenger ny kommode! Vi har malm til lillegutt, den står ute i gangen, da vi valgte å slå vekk skapet som var på rommet for at det skulle bli større plass der inne. Men det er ikke nok plass i kommoden, så vi må ha en til. 

Hvordan var det å male malm forresten, UtspyttbarLaban? Vår er mørkebrun/brunsvart, og jeg vil heller ha den lys!

Back
Topp