Hvilken kjøkkenmaskin har du?

Har du justert ned redskapene? Den mutterdingsen på selve redskapen kan justeres så de tar høyere eller lenger nedi bollen:happy:

Jeg har også Kenwood og er veldig fornøyd. Elter 3kg brøddeig i den stadig vekk

Nei, men jeg set at ei til her har gjort det. Visste ikke at man kunne gjøre det jeg ^^
 
Jeg har en Bosch ( tror det er Mum58020 som jeg ser til salgs for 2500 på nett)
Synes det er en vakker maskin.

Veldig fornøyd. Den har laget mye på de sju-åtte årene jeg har hatt den og kan alt jeg trenger: piske, elte, rive, blende, kutte:)
Også presse juice av sitrus og kverne kjøtt men det trenger jeg ikke.
Alt utstyr er like bra. Maskinvasker alt.

Eneste minus er at bollen har litt lite volum. Men Jeg klarer meg helt fint. Av og til hever jeg deiger i en annen bolle:)
 
Kitchen Aid. Er fornøyd. Skal jeg dog kjøpe ny ville valget falt på Ankarsrum/Assistent.
 
Vi har kitchen Aid. Veldig fin å se på og veldig fin å ha på kjøkkenbenken. Funker bra til bolledeig, pizzadeig osv. Men litt liten bolle. 3l
Er fornøyd til vårt bruk. Men tror nok Kenwood er bedre både med str av skål osv.
 
Kenwood major her også, elsker den!

Husk jo mer watt jo mindre bråker maskina oftest, eneste jeg angrer på er at jeg skulle tatt en med mer watt nemlig [emoji4]
 
Har Kitchen Aid og baker mye med den. Men ønsker meg en Assistent til større deiger så vi kan bake enda mer på en gang :) syns Kenwood bråker sånn, ellers hadde jeg valgt den. Vi baker nesten hver uke.
 
Helt enkel, husker ikke merket. Brukes til å elte deig og vispe sammen diverse. Brukes sjeldent. Drømmer om en Kenwood eller lignende i framtiden når vi får større kjøkken :)
 
Tusen takk for mange svar [emoji847]
Det var vanskelig dette! KitchenAid er jo så pen [emoji4] Men den er akkurat for høy til der jeg vil ha den (på kjøkkenbenken under overskapene, har ingen annen plass å sette den).
 
Jeg har en Bosch ( tror det er Mum58020 som jeg ser til salgs for 2500 på nett)
Synes det er en vakker maskin.

Veldig fornøyd. Den har laget mye på de sju-åtte årene jeg har hatt den og kan alt jeg trenger: piske, elte, rive, blende, kutte:)
Også presse juice av sitrus og kverne kjøtt men det trenger jeg ikke.
Alt utstyr er like bra. Maskinvasker alt.

Eneste minus er at bollen har litt lite volum. Men Jeg klarer meg helt fint. Av og til hever jeg deiger i en annen bolle:)

Den var veldig fin! Dem har en i en nydelig turkis- farge [emoji7] Kjekt med så mange funksjoner og.
Bråker din mye?
 
Last edited:
Den var veldig fin! Dem har en i en nydelig turkis- farge [emoji7] Kjekt med så mange funksjoner og.
Bråker din mye?
Ja jeg så den turkise:love7 min er hvit:) ja den bråker men har ikke noe å sammenligne med annet enn bestemors gamle kjøkkenmaskin:p Synes ikke det er så gal lyd. Fornøyd med funksjonene, alt jeg trenger og enkel å sette sammen men ikke for masse som aldri brukes:)
 
Ja jeg så den turkise:love7 min er hvit:) ja den bråker men har ikke noe å sammenligne med annet enn bestemors gamle kjøkkenmaskin:p Synes ikke det er så gal lyd. Fornøyd med funksjonene, alt jeg trenger og enkel å sette sammen men ikke for masse som aldri brukes:)

Lyden er jo heller ikke avgjørende på samme måte som med en oppvaskmaskin eller en varmepumpe.. (kjøkkenmaskin brukes ikke så lenge om gangen)
Lurer på om det blir den her [emoji4]
 
Lyden er jo heller ikke avgjørende på samme måte som med en oppvaskmaskin eller en varmepumpe.. (kjøkkenmaskin brukes ikke så lenge om gangen)
Lurer på om det blir den her [emoji4]

Har nok bare hørt en MEF lav watt da, for syns lyden var helt grusom [emoji23] men kjekt å vite! Da er ikke Kenwood utelukka likevel.
 
Fikk en Kenwood major for lenge siden. Den er gulle god enten det er kake, gjærdeiger eller kjøttmat. Har laget mange kaker, gjærbakst og kjøttkakedeiger med den for å si det slik.
 
Back
Topp