Hvilken kjøkkenleverandør

Mama Bear

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2016
har dere?

Vi skal pusse opp kjøkkenet nå til sommeren, og er så usikre på hvilken kjøkkenleverandør vi skal gå for. Det finnes jo så mange som jeg ikke engang har hørt om. Vi tenker å få tegnet/hørt forslag fra 2/3 stk., men hva anbefaler dere?

Vi har sett litt rundt på hvem som har noe vi liker av fronter og smarte løsninger.
tegne har vi ikke problemer med å gjøre selv, tror vi ender på Huseby når vi skal bytte. Rett og slett fordi de hadde de frontene vi likte best

Vi kjøpte nytt kjøkken for to år siden. Hadde mest lyst på ikea, men pga utformingen på rommet passet det ikke inn med målene deres.

Var hos fire forskjellige kjøkkenleverandører (sigdal, marbodal, kvik og norema). Kvik var de eneste som kom med en skikkelig bra løsning, dermed ble det de. Hadde jeg skulle gjort det igjen ville jeg tegnet hos enda flere.

Vi bestilte uten hvitevarer, for det ble billigere å kjøpe de selv på nett. En del butikker har både prismatch og rabatt ved kjøp av 3 eller flere hvitevarer.

Vi har epoq, fornøyd med kjøkkenet, men ikke med levering, da de ikke klarte å levere til avtalt tid, leverte feil og krever at man sjekker at alt er levert innen en uke fra leveranse.
Og anbefaler å få andre til å sette det opp for dere,det er ikke så enkelt som ikea.

Vi har Ikea kjøkken. Pusset opp i år, prisen kom på 1/3 av prisen på HTH, SIGDAL Drømmekjøkken. Ikea hadde også en kampåanje der vi fikk gavekort på nesten 8. 000. Jeg er veldig fornøyd med fronter og prisen

Vi har hatt Kvik to ganger i to forskjellige boliger og er fornøyd med det. Kommer veldig an på den enkelte butikken og tegneren og. Det finnes gode og dårlige kjøkkenkonsulenter i alle butikker, så det er greit å få et par-tre forskjellige til å tegne før dere bestemmer dere. Hun som tegnet kjøkkenet vårt på Kvik var den eneste som tok hensyn til lysinnfall fra vindu f.eks.

Vi har fra drømmekjøkkentet. Leverte mål på kjøkkenet, og de tegna. Jeg bytta ut snoen skap jeg ikke likte, men beholdt selve planen deres. Kom med forslag selv først om hvor jeg ville ha vask, komfyr og kjøleskap sånn ca. så tegna de det inn så det passa.

Strai!

Vi har IKEA og er veldig fornøyd med det :)

Back
Topp