Hvilken kan jeg stole på?

Leari

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Marsmagi 2025
Jeg brukte Clearblue fertilitetsmonitor i dag og den sier max, så jeg tok en babyplan strimmel EL test og den er ikke positiv. Tok også Eveline eggløsningstest og den er heller ikke positiv. Hvilke kan jeg egentlig stole på? Syns det er så rart at Clearblue sier max når de andre er negativ. Flere som har opplevd det?

Jeg brukte Clearblue fertilitetsmonitor i dag og den sier max, så jeg tok en babyplan strimmel EL test og den er ikke positiv. Tok også Eveline eggløsningstest og den er heller ikke positiv. Hvilke kan jeg egentlig stole på? Syns det er så rart at Clearblue sier max når de andre er negativ. Flere som har opplevd det?
Jeg hoppet rett fra lav til maks denne prøveperioden, 3-5 dager før strimmeltestene viste positiv. Jeg kjente el-smerter den dagen strimlene antydet el, så denne runden var de mest korrekte for meg i allefall :smiley-ashamed004

Jeg hoppet rett fra lav til maks denne prøveperioden, 3-5 dager før strimmeltestene viste positiv. Jeg kjente el-smerter den dagen strimlene antydet el, så denne runden var de mest korrekte for meg i allefall :smiley-ashamed004
Takk for svar :) hadde trodd at monitoren var til å stole på.
Jeg fikk ikke testet før dag 11 og da gikk den rett på Max. Jeg har hatt en del EL slim men ikke EL smerter så skjønner ikke meg helt på denne kroppen.

Jeg har monitor. Men gammel type. Men uansett. Jeg tok letrozol denne runden. Jeg var på dag 12 på ul. Og jeg hadde faktisk El den dagen. Og monitor sa max. Så jeg stoler og den. Jeg tror gyn ble satt ut. Da jeg sa jeg hadde monitor og den var i maks nå. Hun målte egget til 2 cm. Så det stemte.

Min sier max halv dag før jeg får positiv test :)

Back
Topp