Hvilken kalender får barna i år?

Det får mine tre også. Mamma har brodert kalender til dem så det er ganske gitt. Og de forventer det og gleder seg. Jeg også. Ikke helt til å pakke inn 72 små pakker, mem det er nå gøy å planlegge og se for seg hva de tenker.

Pakkekalender, men med noen aktiviteter i helgene som vi hadde gjort uansett :)
Har en som tanta mi har brodert, som guttungen fikk til dåpen sin.

Sjokoladekalender, kjøper en fra Moo Free uten melk :)

Hvor kjøpte du den? På nett eller i butikk? Vurderer noe enklere enn pakkekalender i år, med termin rundt nyttår:)
Fant den på helsekostbutikk, men ser de har den på sunnesaker.com også blant annet :) så gøy, har også termin rundt nyttår (30.12) :)

Har sett på en frost-kalender med smykker og diverse som jeg vurderer. I fjor laget jeg pakkekalender, men er usikker på om jeg orker det i år.. [emoji848]

Fant den på helsekostbutikk, men ser de har den på sunnesaker.com også blant annet :) så gøy, har også termin rundt nyttår (30.12) :)
Takk for svar! Skal sjekke på helsekostbutikk! Ellers vet jeg at de har pleid å ha på Allergimat på nett også, men der blir det fort utsolgt.

UL-termin 29.12 og min termin basert på EL er 1.1:-)

Jeg lager aktivitetskalender etter eldste sitt ønske

Mini som akkurat har blitt 3 år får pakkekalender for første gang :)

Blir nok en blanding mellom pakkekalender, aktivitetskalender og rampenisse:)

Frøkna får baby born og guttungen dinosaur kalender. Hver sin sjokoladekalender. Så lager jeg til aktiviteter noen dager utenom.

Her ønsker de seg hver sin ferdige kalender.

Eldste Lego City og yngste pysjheltene

Så tenker vi å ha rampenisse for første gang.

Og så lager vi julelandsby. Pynter med en ting for hver dag.

Back
Topp