Hvilken kake skal du lage på farsdagen?

Lening

Forelsket i forumet
Trenger litt inspirasjon, ellers blir det bare den gode gamle marsipankaken jeg kommer til å lage :p

Mannen elsker ostekake!

Eller, kaker generelt egentlig.  :P

Kake? Oj... det har jeg ikke tenkt på engang...

Kanskje lage noe han liker da... jaja, takk for tipset, må sette meg i tenkeboksen. Gulrotkake, kanskje?

Synes det er så vanskelig, for vanligvis bruker jeg å lage marsipankake fordi JEG liker det så godt. Men sambo er ikke så gira på den kaka tror jeg ikke.

Eplekake:) han elsker varm eplekake med krem, så da blir dt det:)

Vil han ha kake får han værsågod lage den selv. Ingen som lager kake til meg på morsdagen. Her er det dessuten 4-årsdag neste uke og siden jeg ikke er noen habil baker så har jeg mer enn nok med det. Det stresser meg faktisk flere mndr. i forveien for det holder jo ikke med en vanlig langpannesjokoladekake lenger.

Baker ikke til farsdagen.. men baker kaker til 2 årsdagen som blir feira på farsdagenemoticon

Drømmeren skrev:
Baker ikke til farsdagen.. men baker kaker til 2 årsdagen som blir feira på farsdagenemoticon

Hihi! Ja, vi har nok igjen noe fra 5-årsdagen som blir feiret dagen før. Visste ikke at det var farsdag på søndag en gang. Herlighet! Blir ikke folk sliten av å feire noe hver eneste fordømrade helg??? Jeg er i alle fall glad jeg ikke er bitt av kjøpe-sløse basillen.

Back
Topp