Hvilken kake er best?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Den så kul ut! :D

Elsker kvik lunsj kake jeg :D
ImageUploadedByBV Forum1389200960.612361.jpg
ImageUploadedByBV Forum1389200979.912243.jpg
Lagde de blant annet til 17 mai og min fars bursdag :)

Ellers er oreo kake en slager og pavlova er jo utrolig godt :)

Den så kul ut! :D

Elsker kvik lunsj kake jeg :D
Vis vedlegget 46185
Vis vedlegget 46186
Lagde de blant annet til 17 mai og min fars bursdag :)

Ellers er oreo kake en slager og pavlova er jo utrolig godt :)
Ja, tror det blir regnbuekake til ettårsdagen om en måned;)

Oppskrifter? Så stilig den kvikklunsjkaken var! Er det kvikklunsj inni også? Er det noen av disse som tåler å stå natten over i kjøleskap? Må bake dagen før, for samme dagen skal jeg på kurs...

Ja, tror det blir regnbuekake til ettårsdagen om en måned;)

Oppskrifter? Så stilig den kvikklunsjkaken var! Er det kvikklunsj inni også? Er det noen av disse som tåler å stå natten over i kjøleskap? Må bake dagen før, for samme dagen skal jeg på kurs...
Kvik lunsj kaka blir bare bedre å bedre av å stå i kjøleskap :) den er utrolig mektig så vi har den alltidni 3-4 dager før vi må kaste resten, og den blir bare rett å slett drit god jo lengre den står :)
Oreo kaka å tåler å stå i kjøleskapet 2-3 dager :) veldig god!
Pavlova er jeg litt usikker på om marengsen tåler å stå i kjøleskap da jeg ikke har laget den så mye, bare spist den :P hehe
Skal se om jeg finner oppskriften på kvik lunsj kaka :)

Det er ikke kvik lunsj inni den, men kakebunn, sjokoladeglasur og kakebunn over der igjen, derfor den er såpass høy :)

Pavlovakaken må pyntes rett før den serveres og gjerne bli oppspist med en gang, viss ikke blir marengsbunnen bløt og smaker pyton!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

«Verdens beste», står best i boden (hvis ikke for varmt) over natten. Ellers i kjøleskapet
...
Trur kanskje jeg må bake i morgen, nam nam

Fra mobil enhet

Mmmmmm... Vil ha kake.... Synd det er lenge til fredag :(

Hvis du lager pavlova bør du ikke ha krem og frukt/bær på før rett før servering. ;)

Åhh - akkurat nå er det mange kaker som frister. Pavlova, ostekake, en skikkelig sjokoladekake osv osv.... Tror jeg må lage en i morgen (for å få fødselen i gang)

Åhh - akkurat nå er det mange kaker som frister. Pavlova, ostekake, en skikkelig sjokoladekake osv osv.... Tror jeg må lage en i morgen (for å få fødselen i gang)
Lykke til ;) Håper det funker ;)

Gleder meg ;) Håper jeg får smakt på den ;) Jeg er på slankeren så jeg kan ikke spise den midt i uka, så det er bare å krysse fingrene for at det blir igjen til meg etter juletrefesten så jeg har noe å spare til helga ;) Hvis ikke regner jeg med at den var god og da blir det den til 1-årsdagen ;)

Bedre og bedre er den beste sjokoladekaka!! Den blir som den heter, bedre og bedre av å stå noen dager!...
Ellers er jeg superglad i gulrotkake til trond moi. Den blir saftig og helt perfekt!

Bedre og bedre er den beste sjokoladekaka!! Den blir som den heter, bedre og bedre av å stå noen dager!...
Ellers er jeg superglad i gulrotkake til trond moi. Den blir saftig og helt perfekt!
Oppskrift på sjokoladekake? :)

Back
Topp