Hvilken juniorseng har du til ditt barn?

Tusjen

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Tiden nærmer seg fort for at vi må skaffe juniorseng til vår 2'åring. Har tenkt på denne fra Hoppekids, men klarer ikke helt å bestemme meg.
ImageUploadedByBV Forum1462862579.407682.jpg
Så om du vil vise hvilken send dere har eller har tenkt til å anskaffe så kjør på! :)

Høy seng med stige tør jeg ikke å anskaffe til denne klatremusa våres ",)

Jeg skal kjøpe på IKEA til vår 2-åring:-) En med sauer i hodegjerdet:-) Trenger nemlig en smal seng (75cm), og tenker at selve sengs trenger ikke å være så dyr, men kan godt investere i en skikkelig madrass:-)

Vi har denne :) Lillesnupp er en skikkelig klatremus og urokråke, men det har aldri vært noe problem :)

ImageUploadedByBV Forum1463250755.996716.jpg

Jeg skal kjøpe på IKEA til vår 2-åring:-) En med sauer i hodegjerdet:-) Trenger nemlig en smal seng (75cm), og tenker at selve sengs trenger ikke å være så dyr, men kan godt investere i en skikkelig madrass:-)
Vi har også den. Storebror fikk den da han var 2, nå bruker lillesøster den.
Så den senga er nå 5 år gammel, og funker like fint ;-)
Har byttet madrass da ;-)

Den har vi og. Arvet den fra naboen.

Hvis vi skulle ha kjøpt en seng selv, hadde jeg tatt en 90x200 seng. Godt å kunne legge seg ned med barnet på urolige netter.

2,5 åring her har IKEA brimnes seng med sengehest, som kan dras ut til dobbeltseng.

Min på 22 mnd har nettopp begynt med en vanlig enkeltseng på 70x190, går kjempefint selv uten sengehest :) Fornøyd med å kunne slippe å kjøpe juniorseng, en utgift mindre :-)

Back
Topp