Hvilken julekort ?

ORIGINAL: susso

Stemte nr 1, der ser du mer av ansiktet demmers. Og det ble mest julekort i mine øyne.
De andre var også veldig fin[:)]

Signerer[:)]

ORIGINAL: MammaTilMilla

Forresten, bakgrunnen du bruker var kjempe fin...
Kan jeg stjele den ?[8D][&:]

ja den er stjelt fra før,så bare gjør det hehe
sambo synes det med badebilde han da uten noe kluss over, nr 2

det var litt vanskelig..
Guttene dine er jo fine på 2 og 3 - men man ser dem jo ikke så godt.. ser nesten ut som bare 1 barn siden de er ganske like fra den vinkelen..
og Theodor var nydelig på nr1, synes Embrik så litt sløv ut.. Ville kanskje tatt nytt nisseluebilde av han og brukt bilde av Theodor fra nr 1!

*jeg er litt vanskelig på det*
[8D]

ORIGINAL: *Smula*

det var litt vanskelig..
Guttene dine er jo fine på 2 og 3 - men man ser dem jo ikke så godt.. ser nesten ut som bare 1 barn siden de er ganske like fra den vinkelen..
og Theodor var nydelig på nr1, synes Embrik så litt sløv ut.. Ville kanskje tatt nytt nisseluebilde av han og brukt bilde av Theodor fra nr 1!

[8D]

ja kanskje jeg skal ta nye, har jo flere fra photoshooten, men det var så vanskelig å få tatt noen  gode bilder hehe

ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma

ORIGINAL: *Smula*

det var litt vanskelig..

[8D]

ja kanskje jeg skal ta nye, har jo flere fra photoshooten, men det var så vanskelig å få tatt noen  gode bilder hehe

Kjenner til det der du...
Håpløst å få tatt fine bilder av dem nå synes jeg.. Må enten lures eller bestikkes[8D]

Nr 3. [:)]

Ja, sånn ja!!
[:D][:D]

Nr3!

ORIGINAL: susso

Stemte nr 1, der ser du mer av ansiktet demmers. Og det ble mest julekort i mine øyne.
De andre var også veldig fin[:)]

sign[:)]

*pirke,pirke = hvilket[8D]

Nr 3! Nydelige bilder av guttan dine

ORIGINAL: fomle 83

Nr 3! Nydelige bilder av guttan dine

Back
Topp