hvilken jobb ?

# one million #

Glad i forumet
Hvilken jobb har dere jenter? :) Jeg selv jobber på et bøteri, tungt arbeid med mye sliting å draging.
Skal dere sykemeldes etter innsett ?

Jobber med regnskap. Heltisk til tider, og særlig ved månedskutt:) Sykemeldes kun om jeg havner midt i månedskutt. Man skal jo ikke stresse så mye...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Nei det er jo akkurat det. Og jeg som sliter mye om dagen med ting burde vell være sykemeldt værtfall 1 uken. Er ikke tunge løft men andre ting som er tungt.. kan sikkert tilrettelegges på jobben men vil ikke si noe om prøvinga, om jeg ikke MÅ

Jeg jobber i barnehage, og er sykmeldt i rugetida.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Dette er bare en kort periode av livet, så ta heller fri med god samvittighet:):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg jobber som frisør. Har kun vært sykemeldt npen dager etter uttak.:-)
I mitt yrke er det til tider veldig hektisk og mye stress. Men prøver å heller roe ned og ikke stresse, for vil ikke være sykemeldt siden jeg ikke vil si noe til de på jobben.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg jobbet i bhg og var sykemeldt i rugetiden..

Eg er butikksjef, ganske hektisk då eg alltid e åleine på jobb.. Du skal kunne jobbe/ leve heilt som normalt og så vidt eg har forstått så e vel ikkje sjukemelding eit alternativ ved første innsett. Det var det vertfall ikkje hos mine legar! Med mindre ein har virkelig gode grunnar då! :) det klaffa på første hos oss, tross stress og tunge løft :) masse lykke til! Ein spennande periode de går inn i :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡