hvilken jobb ?

# one million #

Glad i forumet
Hvilken jobb har dere jenter? :) Jeg selv jobber på et bøteri, tungt arbeid med mye sliting å draging.
Skal dere sykemeldes etter innsett ?

Jobber med regnskap. Heltisk til tider, og særlig ved månedskutt:) Sykemeldes kun om jeg havner midt i månedskutt. Man skal jo ikke stresse så mye...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Nei det er jo akkurat det. Og jeg som sliter mye om dagen med ting burde vell være sykemeldt værtfall 1 uken. Er ikke tunge løft men andre ting som er tungt.. kan sikkert tilrettelegges på jobben men vil ikke si noe om prøvinga, om jeg ikke MÅ

Jeg jobber i barnehage, og er sykmeldt i rugetida.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Dette er bare en kort periode av livet, så ta heller fri med god samvittighet:):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg jobber som frisør. Har kun vært sykemeldt npen dager etter uttak.:-)
I mitt yrke er det til tider veldig hektisk og mye stress. Men prøver å heller roe ned og ikke stresse, for vil ikke være sykemeldt siden jeg ikke vil si noe til de på jobben.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg jobbet i bhg og var sykemeldt i rugetiden..

Eg er butikksjef, ganske hektisk då eg alltid e åleine på jobb.. Du skal kunne jobbe/ leve heilt som normalt og så vidt eg har forstått så e vel ikkje sjukemelding eit alternativ ved første innsett. Det var det vertfall ikkje hos mine legar! Med mindre ein har virkelig gode grunnar då! :) det klaffa på første hos oss, tross stress og tunge løft :) masse lykke til! Ein spennande periode de går inn i :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Eg er butikksjef, ganske hektisk då eg alltid e åleine på jobb.. Du skal kunne jobbe/ leve heilt som normalt og så vidt eg har forstått så e vel ikkje sjukemelding eit alternativ ved første innsett. Det var det vertfall ikkje hos mine legar! Med mindre ein har virkelig gode grunnar då! :) det klaffa på første hos oss, tross stress og tunge løft :) masse lykke til! Ein spennande periode de går inn i :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡
Er mitt 2 forsøk, så vil helst ta det med ro. Endte med exu ved første forsøket

Jeg var lenge sykemeldt...har mange tunge løft og mye stress i min arbeidshverdag....så tenkte at jeg skulle ta det med ro over en periode. Det hjalp veldig på stressnivået mitt, men hadde ikke noe å si på om egget festet seg eller ikke. Nå er jeg tilbake 100% på jobb, og kroppen føles toppers.Vi skal prøve igjen i oktober, og tenkte da at jeg må være flink selv til å senke skuldrene, og legge til rette for best mulig gromuligheter inni meg.
Det er bare du som kjenner deg selv best, så lytt til kroppen, og ikke vær redd for å "hive inn hådkleet" for en stund hvis det er best for deg.Vi skal jo tross alt bære frem små mirakeler, og kroppene våre må få det de trenger!!!
Lykke til!!

Jeg jobber som helsesekretær på et legesenter... Hektisk til tider men har aldri vært sykemeldt i forhold til prøverør... Men...: da jeg mista i desember hadde det vært en periode med ekstra stress, jeg var febersyk og forkjølet og var alene på jobb med flere leger, fordi kollegaen også var syk og hjemme..., og i min jobb så bare må noen være der..., og den gangen ble det meg... Vet ikke om dette har skylden for at jeg mista, har valgt og tru at det ville skjedd uansett... Eller????

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobber i helsevesenet og har MYE tunge løft og stress på jobb, men har faktisk ikke tenkt på åssen jeg gjør det etter innsett, men heller kanskje mot å ta egenmelding de første dagene hvertfall og prøve å ta det mest mulig rolig etterpå :)

Back
Topp