Hvilken jente-og guttenavn liker mai'mammane?

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Har lyst å høre/samle ulike navn fra de ulike mødrene :)

Vi har til vurdering så langt; Viktoria, Sofie og Malin :) Men etter erfaring fra de 2 andre barna blir navnet endelig bestemt da vi får møte jenta vår <3

♧ Sendt fra app'en ♧

Vi står mellom Hedda og Frida. Kunne jeg velge alene hadde det blitt Andrea, Frederikke eller Pia:-)

Vi har til vurdering så langt; Viktoria, Sofie og Malin :) Men etter erfaring fra de 2 andre barna blir navnet endelig bestemt da vi får møte jenta vår <3

♧ Sendt fra app'en ♧

Du har akkurat de samme navnene på din liste som jeg har :D de matcher etternavnet vårt så bra og er jo veldig fine alle sammen ;)

Du har akkurat de samme navnene på din liste som jeg har :D de matcher etternavnet vårt så bra og er jo veldig fine alle sammen ;)

Hehehe så morsomt! :D

♧ Sendt fra app'en ♧

Navnet vi har valgt holder vi hemmelig, men kan nevne de tre andre vi hadde på listen :)

Isak
Oliver
Aksel

♧ Sendt fra app'en ♧
Malin her også <3 Ganske sikkert, for vi elsker navnet begge to, men som du sier kan jo det være noe heeelt annet når hun kommer ut, selv om jeg tviler :-)

Oliver, Kristoffer, Ole, Marius, Simen, Brynjar.. er vår liste til nå..
jenta vår på 2 år heter Live Engelene, veldig fornøyd med det navnet, Engelene etter tippoldemoren.
Veldig vanskelig med guttenavn, tar imot tips med glede :D

Jente så er samboeren veldig glad i Emma,jeg er mer for Karine eller Eiril :)
Guttenavn er vi begge enige i Imre,eller Filip André(bf heter Filip til mellomnamn og jeg heter Andréa:)
Men hva vi velger vet jeg ikke om noen får vite enda,skal på OUL på onsdag,så vil se om alt er i orden først,og ikke minst hvilket kjønn xD

Vi har laget liste i lag over jente og guttenavn

Fredrik, Johannes, Anders, Benjamin, Daniel, Erik, , Espen, Jacob, Johan, Kristoffer, Marius, Markus, Philip, Thomas eller Vegard

Eller Anette, Anne, Elin,Eline, Ida, Julie, Katrine, Kristin, Malin, Mathilde og Serine så har litt å velge mellom.

her har vi Julie eller Johanne. får nok ikke bestemt oss før fødsel.

Back
Topp