Hvilken idrett lar du barna dine IKKE få delta I?

NinjaInPyjamas (bygdejente)

Gift med forumet
Himmelbarn
Marsboerne2017
Datteren min er ikke gammel nok enda, men hun skal ikke få lov til å bokse.
Synes det er skikkelig teit at man er "vinneren" fordi man har klart å slå motstanderen i bakken. Nei, synes ikke man skal føle seg best fordi man slår hardest....

Har ikke kommet i alderen for aktiviteter enda, men mannen er fast bestemt på at ungene ikke får drive med sykling. Dette fordi han drev med det selv og vet hvor slitsomt det meste er.

Hm.. Nei, jeg tror ikke jeg har noen enda. Vet ikke helt om jeg er så keen på hyppig fallskjermhopping og slikt, men..

Nei, det tror jeg ikke. Tror det finnes en mening med alle idretter, om man setter seg inn i det :)

Slike ting der de kan omkomme lke jeg kke, men nnen de e gammel nok tl fallskjem e de vel myndg ogs

Det har jeg ikke tenkt på egentlig, men sånne risiko sporter som man går inn med livet som innsats, vil jeg nok ikke være særlig begeistret for om de velger å starte med. Men ellers skal det nok mye til at jeg nekter dem noe, vil heller la dem vite at de kan få prøve det de vil. Men at de kan også si at det ikke var noe for dem :) men vil nok si at de må holde på så og så lenge for å gi det en skikkelig sjans, mtp på at se fleste idretter koster penger både for å få delta og for utstyr de trenger. Så kan ikke få full "bag" med utstyr, for å droppe ut etter 2-3 treninger.

Hun er ikke gammel nok ennå men boksing har vi blit enige om at det får hun ikke lov til :) men mannen har ett ønske om at hun skal drive med noe innen selvforsvar, helst taekwondo.

Nei det tror jeg ikke det er. Men håper ikke de velger typ sånn ridning og sånn, som jeg ikke har noe sansen for selv:)

Idretter står han til å velge fritt. Men han får dessverre ikke lov å begynne i korps. Mulig det er egoistisk av meg, men jeg takler ikke korpsmusikk mer enn en dag i året. Fikk helt noia mot det etter bestevenninna mi absolutt skulle ha meg med som støtte første gangen hun skulle undervise førsteårs debutanter på fløyte, kornett og klarinett. :(

Har aldri tenkt over at det skulle være noe å nekte dem. Men utvalget her er temmelig begrenset uansett. Er det ikke fotball, så må vi kjøre en halvtime (nesten 4 mil) hver vei for å få dem til og fra treninger og sånt. Heldigvis er hun tilfreds med fotball nå, selv om det bare er treningene som er gøy. Turneringer er et mas for store og små, vesla er temmelig uinteressert 75% av spilletiden.

Tenker at det skal han få bestemme selv, jeg kommer til å oppfordre og legge til rette for at han skal delta aktivt i sport.

Har ingen restriksjoner på det, men personlig liker jeg ikke boksing og MMA

Han får bestemme selv, men må jo si at sykling ikke frister..

Back
Topp