HVILKEN IDIOTISK TULLING..

slinsie

Forumet er livet
Høsthjerter 2017
LAGER SOLKREM MED VEPSTILTREKKENDE PARFYME I???? (Det må være det som gjorde det, for jeg bruker neutral deo.. og ikke har jeg på parfyme i dag..- ikke sminke/foundation engang!)

Jeg lå på stranden og smurte inn tattoo'ene med sunblock.. Lå vel der i ca. 20 minutter før en TÅPELIG veps fant ut at MEG ville han ha! Jeg måtte løpe 50-60 meter før han lot være å følge etter meg!!! Jeg stoppa opp litt, løp frem og tilbake litt i sikksakk (så sikkert JÆVLIG morsomt ut - i bikini og når jeg er gravid og alt?) MEN FØLGE ETTER MEG! DET SKULLE DEN!!

JEG HAR PANIKK FOR VEPS!!!

Så nå har ikke jeg lyst til å gå på stranden mer... [:(][:(]

[:D]Uff høres ut som et morsomt syn[:D]
Dumme dumme vepsen!

Nei di er ganske så ekkle når di blir innpåslitne[&:]

ORIGINAL: Katey

ORIGINAL: mammantilbebisensin

[:D]Uff høres ut som et morsomt syn[:D]
Dumme dumme vepsen!

Signerer

Ja, jeg er redd for det.. det var tjukt av folk på stranda, men heldigvis løp jeg litt i 'bak kant'.. akkurat nå er jeg bare deppa. Men jeg skjønner det er komisk [;)] Men føler jeg har fått helt skrekk for stranda. :( Og så har jeg vært i dusjen og fant ingen klær jeg kunne føle meg tilpass i. Har lyst å gå på kvadrat og finne noen greie kjoler jeg bare kan dra på meg når jeg føler for det..

Jeg liker ikke at magen min begynner å bli synlig nå.. føler at folk glor på meg, og det gjør meg fryktelig utilpass. Det er greit at folk ser på meg pga tattoveringen.. men ikke pga graviditeten.. jaja.. bare 13 uker igjen...

*trøste seg med sjokoladekake*

Jeg vet AKKURAT hvordan du har det!!!

Var på fotballkamp igår, og der var det faen meg en veps som kom ene og alene bare for å terrorisere meg!! Seriøst, blandt 5000 mennesker så var det MEG den var etter.. Og jeg driter i hvor stor folkemengden er, jeg får panikk og hyler, skriker og prøver å løpe. Lett på en tribune da eller?

Alle holdt på å le seg ihjel, men til slutt kommenterte selv hun som satt ved siden av meg at det virket som vepsen var ute etter meg!! (og jeg er overbevist om at det var samme vepsen hele kvelden.. Den kom alene, stirret meg i øynene, gliste litt for så å prøve å angripe..)

Tror muligens det er den søtlige lukten i råmelka som tiltrekker udyrene.

ORIGINAL: Thunderella

Jeg vet AKKURAT hvordan du har det!!!

Var på fotballkamp igår, og der var det faen meg en veps som kom ene og alene bare for å terrorisere meg!! Seriøst, blandt 5000 mennesker så var det MEG den var etter.. Og jeg driter i hvor stor folkemengden er, jeg får panikk og hyler, skriker og prøver å løpe. Lett på en tribune da eller?

Alle holdt på å le seg ihjel, men til slutt kommenterte selv hun som satt ved siden av meg at det virket som vepsen var ute etter meg!! (og jeg er overbevist om at det var samme vepsen hele kvelden.. Den kom alene, stirret meg i øynene, gliste litt for så å prøve å angripe..)

Tror muligens det er den søtlige lukten i råmelka som tiltrekker udyrene.

Huff.. stakkars.. jeg tror jeg hadde blitt så gal at jeg hadde begynt å gråte hvis den hadde kommet flere ganger.. så jeg synes synd på deg.. Jeg kommer sikkert til å le av det etterhvert, men blir litt deppa og.. for det er så slitsomt å løpe.. jeg trådde på en veps for 7 år siden, og det var innmari vondt, og jeg bare gråt og gråt.. så derfor løper jeg som en gal hver gang jeg føler jeg har en veps etter meg [:(]

Jeg var plaget av insekter før mygg , knott og vepser men etter jeg ble gravid så slipper jeg alt sånt [:D].

Men syns jeg ser deg der på stranda med vepsen i hælene , huff ikke greit .......[&:]

Jeg vet ikke om det er tilfeldig, men de seks gangene jeg har fått  vepsestikk så har jeg fått høy feber og "omgansyke" kort tid etter..

Så jeg LØPER!

Samboer og jeg prøvde å spise middag ute på verandaen tidligere i dag, da kom det selvfølgelig veps i hopetall da. Ble så ille at samboer ga opp å spise...

Vet det er lettere sagt enn gjort, men å begynne å løpe eller vifte krakilsk etter vepsen bare tirrer dem mer opp. Helst bør en bare sitte/stå helt rolig. De stikker ikke om de ikke føler seg angrepet.

HVORDAN kan de føle seg ANGREPET når jeg løper i MOTSATT retning???

Rare dyr!!

ORIGINAL: slinsie

HVORDAN kan de føle seg ANGREPET når jeg løper i MOTSATT retning???

Rare dyr!!

Nei, si det, jeg kan dessverre ikke vepsespråket så jeg kan ikke spørre dem.... [;)]

ORIGINAL: Rakel1976

Samboer og jeg prøvde å spise middag ute på verandaen tidligere i dag, da kom det selvfølgelig veps i hopetall da. Ble så ille at samboer ga opp å spise...

Vet det er lettere sagt enn gjort, men å begynne å løpe eller vifte krakilsk etter vepsen bare tirrer dem mer opp. Helst bør en bare sitte/stå helt rolig. De stikker ikke om de ikke føler seg angrepet.

Det der er ikke sant.. Eller så har noen glemt å fortelle vepsene det.. [:o]

Hehe. Ja det var sikkert et morsomt syn! Har også vært plaget av veps i det siste. De kommer med en gang jeg setter meg ut, og dermed blir jeg jaget inn igjen. [>:] Må også jage mange veps ut av huset.

Det der er bullshitt!!!
De seks gangene jeg har blitt stukket er da jeg har stått heeeelt i ro! Jeg lover deg, de ekle monstrene lukter min frykt!!!
Siden jeg begynte å løpe som om det stod om livet, gjerne med ukontrollerte flaksebevegelser og høye rop har jeg ikke blitt stukket en eneste gang!!

Jeg neker å tro at dette er tilfeldig!!

Det der er bullshitt!!!
De seks gangene jeg har blitt stukket er da jeg har stått heeeelt i ro! Jeg lover deg, de ekle monstrene lukter min frykt!!!
Siden jeg begynte å løpe som om det stod om livet, gjerne med ukontrollerte flaksebevegelser og høye rop har jeg ikke blitt stukket en eneste gang!!

Jeg neker å tro at dette er tilfeldig!!

*fnis*

jeg begynte å tenke etterpå.. hva om jeg hadde vært på stranden med Vivel (Hvis vi tenker 1 år frem i tid)? Hva skulle jeg gjort da? Jeg løp jo griselangt fra håndkle mitt, langt ut av synet.. men jeg var jo nødt!! Den følgte jo etter meg! Men det var jo en hyggelig fyr med en unge som satt ved siden av meg som jeg følte jeg kunne stole på.. ungen begynte jo å snakke til meg og greier..

Men etter dagens opplevelse, så vet man jo aldri!

ps. men jeg hadde faktisk følt meg litt mindre teit om jeg ikke var gravid da.. vet ikke, føler folk bare glor mer når jeg er gravid..

Jeg tenker også litt på det der..

Skal vi lære ungene at når vepsen kommer så er det om å gjøre å løpe som faen?? Eller skal vi fore de med den gode gamle "bare stå stille"-løgnen...??
Vil jo se dumt ut når vi ber ungen stå stille samtidig som vi løper som olja lyn motsatt vei.. ;)

Jeg tenker også litt på det der..

Skal vi lære ungene at når vepsen kommer så er det om å gjøre å løpe som faen?? Eller skal vi fore de med den gode gamle "bare stå stille"-løgnen...??
Vil jo se dumt ut når vi ber ungen stå stille samtidig som vi løper som olja lyn motsatt vei.. ;)

Kanskje de har funnet opp en anti-veps spray snart? Vi har jo tross alt anti-mygg spray.. så hvorfor ikke? Det er stort sett bare når det nærmer seg august at vepsen begynner å bli innpåsliten.. er iaff kun rundt august de siste 3 åra at jeg har løpt som en gærning.. men nå har jeg måtte løpe 2 ganger på kort tid, og da føles det slitsomt.. måtte løpe hjemme hos mamma på søndag og.. da var det en som ville ha maten min :( Familien min lo seg skakk i hjæl når jeg flaksa med armene i alle retninger og løp som en gal inn i stua, gjennom gangen, og inn på badet og slang døra igjen og låste den! Forresten jeg tok en kjapp tur innom kjøkkenet først, og skulle til å vaske hendene, men satte i et hyl og fortsatte da mot badet, når jeg oppdaget at den satt på håndtaket på skapet rett forran nesa mi :(

JEG LIKER IKKE VEPS OG DET GJØR VONDT å bli STUKKET!

Her har folk sluttet å kikke rart på meg..
De leer bare såvidt på øyet mens de ser spørrende på meg: Veps?

Gjett om!!!

Back
Topp