Hvilken hunderase har dere?

GOLDEN RETRIEVER

Eldste hannen....                                       Kosegrisen og snuppa til mor[;)]                                                       

Litt av gjengen min                                     Ut på tur, aldri sur....

Må ikke glemme Bruno da.... Langhåret vorsteh....

Og sist men ikke minst... har bestilt meg en Gordon Setter som jeg får om en mnd[:D]

Vi har en rubyfarget Cavalier King Charles spaniel, 2 og et halvt år....

våres fremst (Pumba)... søster (Punky) rett bak og mor (Rajia) bakerst..

Såå utrolig herlig han var Har hatt lyst på en sånn lenge[:D]
ORIGINAL: lillegutten

Cane Corso hann

ORIGINAL: ildrii

ORIGINAL: RobinogIsaksinmamma

ORIGINAL: ildrii

1 border collie og 1 Islandsk fårehund [:)]

Har du? Er ikke så mange av den rasen heller. Vi går å venter på løpetid så vi får parret henne.[;)]
Hvor holder du til hen da?

Jada vi har det ja [:D] Blir 2 år nå i april, snuppa til mor. Vi bor i Trøndelag.

Så koselig da! Bare digger den rasen. Nå fikk hun min løpetid i dag, så da blir det parring om en 12-13 dager. Gjett om jeg gleder meg til å få masse små valper her.[;)] 

Staffordshire bullterrier

Her har vi tre staffordshire bullterriere, to chinese crested og en boxer[:D]

ORIGINAL: Drømmespire i magen

Hmm..klarte bare legge inn et bilde jeg så ble visst bare staffene..hehe

ORIGINAL: Drømmespire i magen

Hos dere er det liv i leieren vel?[:D]

ORIGINAL: TviTvi

Så utrolig nydelig!!!!  Fadderen til prinsen min har også sånn, å han er jo verdens snilleste muskel klump!!

ORIGINAL: anetteoglucas

Så utrolig nydelig!!!!  Fadderen til prinsen min har også sånn, å han er jo verdens snilleste muskel klump!!
De er som du sier nydelige og verdens snilleste[:)] 
Min er litt hyper , men hun er ikke 2 år enda[:)] Leken og valpetedenser forekommer i all høyeste grad[:D] Men absolutt en hunderase til barnefamilier og andre[:)]

ORIGINAL: anetteoglucas

De er som du sier nydelige og verdens snilleste[:)] 
Min er litt hyper , men hun er ikke 2 år enda[:)] Leken og valpetedenser forekommer i all høyeste grad[:D] Men absolutt en hunderase til barnefamilier og andre[:)]

dem roer seg ganske bra rundt 3 år [:)] det gjorde ihvertfall han jeg kjenner [:)] Han heter forresten Anton [:D][8D] he he

amstaff[:)]

Back
Topp