hvilken hobbyer har vi mødre ?

Wenche_tutla

Elsker forumet
hvilken hobbier har vi her  inne da ?

jeg legger bare til de  typiske, men fortell gjerne mer om hobbyene deres [:D]

selv driver jeg  på med  sosial scrapping ( altså ikke når jeg er aleine hehe )
søm og strikking, men blir dårlig med tid til hobbier fortiden er sliten når kvelden kommer, men det tar seg vel opp igjen[:)]

Jeg er uhelbredelig scrappenerd [8D]

scrapping er gøy da, men jeg får aldri det  til når jeg er alene. er som jeg spiser av andres ideer eller noe [:D]

Jeg strikker og lager hjemmelagde kort [:)] har veldig lyst til å lære meg scrapping når den lille kommer.

Jeg liker å reise, synge, høre på musikk, lese, lage "vanlig" album (er dårlig på å scrappe altså...[&:]), skravle (er det en hobby? hehe...), være ute i skogen!

scrapping og brodering e vel min største lidenskap[:)]

Jeg strikker men er ikke den kjappeste da. Og så har jeg gått delvis i dvale nå for jeg har rett og slett ikke overskudd til å ta det frem.

Har egentlig ikke noen særlige hobbyer.. Skriver litt.. MEN jeg har blitt sykmeldt pga bekkenet mitt og kommer til å gå på veggen av kjedsomhet!! Så tanta mi var her i sted, med garn og pinner så nå skal jeg strikke!!! Blir babyteppe i første omgang!! [:D][:D]

Huff, jeg ønsker meg en hobby jeg! Men er ikke no flink til å strikke noe annet enn skjerf og heller ikke noe spesielt flink til noen andre håndarbeid![:'(] 

Hmmm ingen spessielle hobbyer [8|]

jeg hekler[:)]
holder på med et babyteppe nå...så får vi se om jeg blir ferdig[8D]

Back
Topp