Hvilken hobby har du?

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Tror jeg trenger en ny hobby - så trenger litt inspirasjon: Hvilken hobby har du? :-)

Jeg drev en periode på med decoupage,men nå har jeg lagt det litt på hylla:)
Ellers må jeg vil si mote kanskje, mikse billig og dyrt er gøy!
Så samler jeg på vintage vesker, en dyr hobby:P

Scrapping og strikking :)

Her går det i strikking.
Og evnt. baking -om det kan kalles en hobby da.. Har hatt en tendens til å finne gode grunner til å bake litt for ofte hvertfall :P Godt og gøy :)

Bakning här också:) gjorde en väldigt god frozen cheesekake igår, och har precis gjort klar en äpplepaj :) luktar gott i hela huset:)

Nettopp strikket tøfler jeg har tovet, å ble ferdig med en baggy lue med fletter i går, å har begynt på et skjerf i samme mønster som lua :) Julegave til storesøster :)

Her strikkes det masse. Har alltid strikket mye til vennervog familie rundt meg, men nå kan jeg strikke til min egen lille pjokk. Og det er jo artigst av alt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg rir (men ikke nå), er vel det jeg gjør mest, sånn fast :) Det er jo både trening og vannvittig gøy :) Liker en utfordring :)

Ellers er det mange ting jeg liker å gjøre, men blir nok mest periodevis må jeg innrømme.. Eksempler på slike "hobbyer" er hekling, baking, scrapping... ;) Men som sagt, det blir i perioder :P

Bakning här också:) gjorde en väldigt god frozen cheesekake igår, och har precis gjort klar en äpplepaj :) luktar gott i hela huset:)

Flink du er :P! Prøvde meg litt på baking selv. Men merker at det ble ett kortvarig prosjekt ;) Hehe. 4 timer på kjøkkenet for å få til en sjokoladekake tok inspirasjonen vekk fra meg. Gjerne like greit, jeg har lyst på alt av maskiner osv når jeg begynner med slike ting, så kan fort bli dyrt :P

Eg er sånn som holder på med alt mulig :p kan strikke, sy, hekle... så blir litt sånne prosjekt... Det siste eg holdt på med var å male et maleri til soverommet :) decoupage og scrapbooking er også kjekt ;) og tresløyd, lagde nokre artige skilt for ei tid tilbake :) det fins så mykje gøy å lage! :D

Jeg driver med scrapping og foto :)
Har lyst å lære meg å sy litt mer avanserte ting, som klær til ungene, men vi får se om tid og tålmodighet strekker til. Har nå i alle fall klart å fullføre babyredet til lillebror :)

Har vel ikke noe sånn hobby hobby :) Jeg elsker å gå tur da.
Gleder meg veldig til trilleturer, ha mini i pulk på ski eller bæremeis på fjellet :)

Har begynt på babykrøniken som jeg fikk i babyshower da :) Den ville jeg skaffet meg om jeg var deg.
"Fra mors mage til barnehage". Fylle inn alt fra tanker i sv.skapet, ul-bilder til første bilde, familietre osv.
Veldig koslig bok og dulle med :)

https://www.tanum.no/_babykrøniken....ge-til-barnehage-dania-lebovics-9788293275015

Elsker å ha prosjekter å holde på med! Og har nok altfor mye på en gang, og kan nok bli dyrt i lengden når jeg handler inn til alle prosjekter jeg kan tenke meg :p
Baking og matlaging tar en del tid. Syprosjekter (nå er det leketeppe (lappeteppe) til Trulte på planen). Litt strikking, men veldig lite da jeg akkurat har lært meg å hekle. Kjempegøy! Så nå har jeg akkurat heklet en lue, så skal jeg prøve meg på en lue til med matchende skjerf - til meg selv :p
Dessuten syr og fikler jeg litt med klær, men det er kanskje mest "reparering".
Scrapping er også noe jeg har brukt mye penger på, men ikke så mye tid som ønsket. Rett og slett fordi jeg ikke har eget rom eller pult til å gjøre det på, og det blir så kronglete å ta det frem for et par timer før jeg må rydde det bort igjen (må bruke spisebordet, noe som er litt ugunstig under middagstiden :p ). Men har i alle fall startet på å fikse babyboka til Trulte, inkl skrevet ut bilder og skrevet ned dagboka under svangerskapet.

I tillegg er jeg interessert i interiør, og tenker stadig vekk på nye måter å organisere ting og tang på her (liten leilighet krever lure løsninger). Har nå også lyst til å endre fargevalg i stua, så fra at det er limegrønt og ganske sommerlig nå, vurderer jeg brunt eller lilla fargevalg for høsten. Elsker å styre i hjemmet og ha det fint rundt meg :)

Back
Topp