Elsker å ha prosjekter å holde på med! Og har nok altfor mye på en gang, og kan nok bli dyrt i lengden når jeg handler inn til alle prosjekter jeg kan tenke meg
Baking og matlaging tar en del tid. Syprosjekter (nå er det leketeppe (lappeteppe) til Trulte på planen). Litt strikking, men veldig lite da jeg akkurat har lært meg å hekle. Kjempegøy! Så nå har jeg akkurat heklet en lue, så skal jeg prøve meg på en lue til med matchende skjerf - til meg selv
Dessuten syr og fikler jeg litt med klær, men det er kanskje mest "reparering".
Scrapping er også noe jeg har brukt mye penger på, men ikke så mye tid som ønsket. Rett og slett fordi jeg ikke har eget rom eller pult til å gjøre det på, og det blir så kronglete å ta det frem for et par timer før jeg må rydde det bort igjen (må bruke spisebordet, noe som er litt ugunstig under middagstiden
). Men har i alle fall startet på å fikse babyboka til Trulte, inkl skrevet ut bilder og skrevet ned dagboka under svangerskapet.
I tillegg er jeg interessert i interiør, og tenker stadig vekk på nye måter å organisere ting og tang på her (liten leilighet krever lure løsninger). Har nå også lyst til å endre fargevalg i stua, så fra at det er limegrønt og ganske sommerlig nå, vurderer jeg brunt eller lilla fargevalg for høsten. Elsker å styre i hjemmet og ha det fint rundt meg