Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Driver egentlig med litt av hvert, men så startet jeg med å sy, og for noen uker siden så begynte jeg å lage kort(ja man kan si jeg har mye å lære, men syntes det er gøy!)
Her er det brodering for alle penga, skulle gjerne ha levd på det om jeg kunne :P
En meget sjelden gang så strikker jeg. Har symaskin så lyst å prøve meg på klær inni mellom.
jeg stemte strikking men driver også litt med decoupage og smykke laging (ikke så ofte decoupage og smykker da men liker å drive med det, men begrenser seg hvor mye man kan lage til seg selv...hehe) ellers liker jeg å male litt men er ikke så flink da...så går for det meste i strikking...holder for øyeblikket på med en fana genser med rund sal til emg selv og marius genser til samboer......
jeg stemte strikking men driver også litt med decoupage og smykke laging (ikke så ofte decoupage og smykker da men liker å drive med det, men begrenser seg hvor mye man kan lage til seg selv...hehe) ellers liker jeg å male litt men er ikke så flink da...så går for det meste i strikking...holder for øyeblikket på med en fana genser med rund sal til emg selv og marius genser til samboer......
Jeg måtte trykke annet jeg, siden jeg gjør alt det der, og keramikk, metallarbeid, trearbeid, kakebaking, foto, akvarell og mest tegning.
Og sikkert litt andre ting jeg har glemt å nevne...
For tiden driver jeg mest med foto, så kommer scrapping (kortlaging). Men jeg liker også å sy, male og tegne. (driver igrunn med det meste, men er disse tingene jeg lettest tyr til)