hvilken høstdress?

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Jenta mi skal begynne i bhg nå i september, og trenger en høstdress... Noen som kan anbefale en?

Hun vil nok bruke str 80 tipper jeg

2x 24November skrev:
jeg syns reflex sine er gode :) 

hmm.. ja men den koster 1000 kr.. tror jeg heller skal bruke mest penger på vinterdressen, og heller litt mindre på høstdress.. bare viktig at den tåler vann

Vi har hatt Reflex, Reima og nå har vi Ticket to heaven. Har vært kjempefornøyd med alle sammen faktisk.

Qualitas skrev:
Jenta mi skal begynne i bhg nå i september, og trenger en høstdress... Noen som kan anbefale en?

Hun vil nok bruke str 80 tipper jeg

Vi kjøpte en fra Leketøy (Stormberg) på OBS. Kostet ikke så mye, men skal være bra nok som høstdress til de minste. Farmora til minsten jobber på småbarn og hun skrøyt veldig av den, var visst mange som brukte den der hun jobber. Tåler ikke så mye regn, men holder ute fuktighet fra bakken.

Vi har ikke testet den enda, bare prøvd den på. Syns den virker veldig grei, og jeg er litt som deg, orker ikke bruke en tuselapp på hver dress når de vokser så fort ut av den. Dessuten er det begrenset hvor mye de minste er ute i skikkelig drittvær.

Sverger til Reima når de er under 4 år jeg altså. :) De er gode og romslige, + at man slipper å ha regntøy. :) Regntøy er klamt og ekkelt, og ofte vanskeligere å bevege seg i for de minste. :)

Reima ANBEFALES virkelig fra meg, både som mor og som barnehageansatt! :)

Ville helt klart gått for Reima! De kan du også få kjøpt relativt rimelig på finn.no, og hvis du følger med er det salg her og der. 

Jeg har vært veldig fornøyd med den vi hadde fra stormberg :)

Edit: Vi hadde en hel regndress fra sparkjøp som var fleeceforet, den har vært helt tett og holdt henne god og varm :) Den kostet 250kr eller noe, men den var veldig god!

LittleMonkey skrev:
Jeg har vært veldig fornøyd med den vi hadde fra stormberg :)

Edit: Vi hadde en hel regndress fra sparkjøp som var fleeceforet, den har vært helt tett og holdt henne god og varm :) Den kostet 250kr eller noe, men den var veldig god!

den har vi også brukt mye og barnehagen der ungen min går i elsket den dressen

ellers så har vi brukt friends og navigate som en får hos obs eller flust.no

Første året hadde gutten vår Reflex. Knallgod dress, kommer til å kjøpe samme merke til lillesøster.
Nå har han en softshelldress fra NameIt og en dress fra Stormberg - veldig bra begge to, og ikke minst slitesterke.

Qualitas skrev:

2x 24November skrev:

hmm.. ja men den koster 1000 kr.. tror jeg heller skal bruke mest penger på vinterdressen, og heller litt mindre på høstdress.. bare viktig at den tåler vann

Hæ? 1000 kr? 
Jeg betalte 500 kr for den, på Barnas Hus..

Imogene skrev:

Qualitas skrev:

2x 24November skrev:

Hæ? 1000 kr? 
Jeg betalte 500 kr for den, på Barnas Hus..

den på ellos sine sider ihvertfall

Selger ellos Reflex sine klær?

Back
Topp