Termin mai 22 med nr 4
Elsker forumet
Jeg har brunt med litt striper i
Hvilken har du
Hvilken har du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja sant.han hette vel 4,3 huske ikke navnet på den.. opprinnelig e eg kommune-grå..
Ellers signerer jeg denneopprinnelig e eg kommune-grå..
Jeg er nok også en kommunegrå mus
Lyst til å ta litt lyse striper, men kan man gjøre det når man er gravid?
Noen sier ja, mens andre sier nei.. Jeg spurte jordmor, og fikk til svar "er det en nødvendighet for deg?" :/
Aiai, takk for gode råd Jeg tenker å stripe meg hos frisøren, så håper jo at det ikke vil bli noe skade på noe vis. Blei bare så usikker med tanke på det svaret jeg fikk av jordmor. Men, jeg har ei venninne som er frisør, og hun sier også at det ikke er noen fare med striper, så lenge jeg får en profesjonell til å gjøre detSer er ingen grunn til at du ikke kan ta striper eller helfarge for den saks skyld. Det er som med alt annet; alt med måte. For at fargen/blekingen skal tas opp i blodet (som kan være farlig i store mengder) så må det være åpne sår i hodebunnen. Og da putter man ikke noe oppi der uansett ;-)
Hvis du allikevel skulle være i tvil, så hold deg til en mini color (som ikke trenger helt inn i håret, og vil i alle fall ikke trenge innunder huden) eller striper, som ikke vil være i kontakt med huden i det hele tatt
Men; vær oppmerksom på at huden og håret endrer seg veldig med alle hormonene vi får. (Jeg f.eks kan ikke bruke favoritt-foundation min lenger... Uten å se ut som et pizza tryne... :-( ) så huden kan reagere annerledes enn til vanlig på all kjemisk behandling (fra såpe til hårfarge). Håret kan også reagere annerledes ved at fargen ikke blir som tenkt. Aldri hørt om store avvik på fargen, men den kan kanskje bli litt varmere/kaldere, en liten tone mørkere/lysere enn ellers el
Aiai, takk for gode råd Jeg tenker å stripe meg hos frisøren, så håper jo at det ikke vil bli noe skade på noe vis. Blei bare så usikker med tanke på det svaret jeg fikk av jordmor. Men, jeg har ei venninne som er frisør, og hun sier også at det ikke er noen fare med striper, så lenge jeg får en profesjonell til å gjøre det
Ja, jeg tenker at det hadde vært deilig med litt fornying nå Lyst på en dag der jeg bare koser meg med pleie og velværeJeg skjønner det når du får det svaret! ;-) men få en frisør til å fikse det, så ser jeg ingen grunn til å la være (ikke mtp svangerskapet i alle fall) godt å få litt sommerfresh følelse på håret, og skjemme seg litt bort
et tips til; unn deg litt hodebunnsmassasje :-D helt fantastisk hvis du finner ei som virkelig kan det!
Ja, jeg tenker at det hadde vært deilig med litt fornying nå Lyst på en dag der jeg bare koser meg med pleie og velvære
Ja, det må jeg nok lufte litt for min kjæreHøres helt fantastisk ut! Det kan du godt unne deg :-D eller kanskje et ønske av samboeren?