Hvilken hånd?

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Skal gifteringen være på? Blir aldri klok på det.
Jeg har hørt at det å ha ringen på venstre side er en tradisjon fra USA. Nå har jeg bestandig hatt ringen på høyre hånd, men fikk snap fra søster,hun har den på høyre hånd. Noen som har fasiten? :-P

Jeg har den på venstre når jeg ikke har den hengende i kjede rundt halsen :)

Mange land har den på venstre for da er den nærmest hjertet.. Har den selv på høyre, føles mest naturlig for meg :)

Har hørt at forlovelsesringen skal på venstre for så å flyttes til høyre når man er gift. Men vi har den på høyre selv om vi "bare" er forlova :)

Har den på høyre siden det er mest naturlig for meg, men liker tanken med at på venstre er den nærmest hjertet.

Har den på høyre siden det er mest naturlig for meg, men liker tanken med at på venstre er den nærmest hjertet.
Liker også tanken på å ha den på venstre hånd, men klarer ikke å ha den der :-P

Jeg har også hørt at det er venstre når man er forlova og høyre når man er gift. Men jeg har den på høyre for det :p

Vi har på venstre. Rett og slett fordi at gubben hadde sett på dama i butikken da han hentet ringene, og hun hadde ringen på venstre. Så da tredde han ringen på venstre.
Det ble mest naturlig for oss og det er nærmest hjerte som de sier.
Det som var litt morsomt var at bestevenninna mi og mannen har ringene også på venstre. Men kjenner ingen andre i vår omgangskrets. Så vi er the left ring Girls :)

Jeg synes dere fortjener ring! Jeg er forlovet, men synes jeg snart kan få bli gift! Har vært sammen i 10 år og tre barn sammen...
Samme som deg, bare ett barn mer da. :) men er jo så stress med bryllup. :p

Jeg vil også ha ring:p snart 5 år sammen og unge.. Gikk med ring på begge ringefingrene før, men da sa han at om jeg brukte ring så var det ikke plass til en ny, så nå har jeg gått 4år uten. Haha :p lever i håpet ;)

Jeg vil også ha ring:p snart 5 år sammen og unge.. Gikk med ring på begge ringefingrene før, men da sa han at om jeg brukte ring så var det ikke plass til en ny, så nå har jeg gått 4år uten. Haha :p lever i håpet ;)
Samme her gitt.. min har alltid gode unnskyldninger.. :P

Back
Topp