hvilken gyn i ålesund samarbeider St.Olavs med?

tusse1975

Forelsket i forumet
Jeg skal nok sikkert få brev fra noen snart siden jeg skal den 8.04 dit men lurer uansett. Har noen vært? Hvor i Ålesund? Er der Medie 3?

det er kun en gyn i ålesund som samarbeider med st.olavs, så vidt jeg har fått beskjed om der iallefall og han holder til på sykehuset, litt usikker på hvordan navnet skrives men tror det er ca sånn: peter montzka eller noe slikt. han er kjempe flink!!

Nå skal jeg spørre dumt sikkert ;) er det bare et sykehus i ålesund? Jeg vil jo gjerne finne ut hvor jeg skal :)))) Jeg har vært på det sykehuset bakkom de høye stygge blokkene, nedom veien på en måte. Da var jeg hos hudlege der en gang... Er det samme området?

jepp er bare et sykehus i ålesund, og gyn poliklinikk ligger i 9 etg, går i på samme side som poliklinikkene ligger. gyn pol ligger i bakre del av gyneklogisk avd. skal du til med prøverør nå? i så fall får du sikkert beskjed fra st.olavs når du skal ringe å bestille deg time selv hos han der peter montzka....

Hun bestilte time for meg alerede når vi snakket sist over telefon men jeg har ikke fått noe info om det. Jeg antar nok at dei skal sende det seinere. 

Hun som tok imot telefonen min på St.Olavs. Men nå begynner jeg å kjenne at jeg skal ringe dem i morga og høre om jeg skal få snart info om det ;) bare for sikkerhets sin skyld :P

OOOOO, så godt jeg begynte å lure på dette!!! Sendte en mail til st.olavs i går kveld om jeg har timen eller må bestille selv så ringte hun Bente tilbake i dag og sier at jeg må bestille selv!!!! Og i papira fra st.olavs står det bare en setning om UL - at den 8.04 kl.9.30 skal jeg på ultralyd!!! Ikke noe mere! Hun unskyldte seg og skjønte hvordan dei hadde klarte å glemt å skrive noe mere om ålesund.. Men nå har jeg bestilt timen og er beroligt ;) Bra å få tips og innspill fra dokke!

Det som var rart jo at pa papira sto det ul den 8.04 kl.9.30!!! Men hun Bente sa at dei pleier å reservere (eller skjekke om legen har timer den dagen)... men det var jo takke deg jeg fant ut av dette! Syntes jo selv at det var litt rart at det ikke sto navn på legen og hvor i ålesund :)) Men men dei har jo mange pasienter på st.olavs og av og til kan det gå litt fort i svingene sikkert

Back
Topp