Hvilken graviditetstest opplever du som mest sensitiv?

Baby snart?

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Tenker å ta en test imorgen og aner ikke hvor langt jeg er etter eggløsning (er maks 10 dpo imorgen)... Har wondo-tester, babyplan tidlig-tester og cb plus. Har pleid å få tidlig utslag på wondfo, men har aldri testet samtidig med cb plus eller babyplan tidlig, så vet ikke hvem som er mest sensitiv. Vet at babyplan tidlig er mest sensitiv på papiret, men da jeg brukte dem sist, syntes jeg at det var vanskelig å se streken.

Hva er deres erfaring med disse testene eller andre? Hvilken er mest sensitiv i virkeligheten?

Jeg ville ikke tatt CB plus hvertfall til tidligtesting! Babyplan er vel mer sensitiv enn wondfo, men jeg savner wondfo-testene og synes de er best[emoji5]

Jeg ville ikke tatt CB plus hvertfall til tidligtesting! Babyplan er vel mer sensitiv enn wondfo, men jeg savner wondfo-testene og synes de er best[emoji5]

Ja, wondfo slår jo ut tidlig. Er så veldig usikker på om babyplan er mer sensitiv i virkeligheten, ikke bare på papiret, så jeg valgte å teste med en av mine siste wondfo-tester idag. Lurer på om jeg kan skimte et eller annet, men det er sikkert innbilning...

Min erfaring er at first response er den mest sensitive testen, og jeg har knapt hørt om noen som har fått skyggestreker på dem. Ulempen med dem er jo at de må bestilles fra utlandet, så det kan ta litt tid å få dem. Jeg bestilte mine fra en selger i England, og jeg tror det tok ca. 1,5 uker før de lå i postkassen.

Av de som er enklere tilgjengelige var det tidligtestene fra babyplan som ga utslag først hos meg.

Min erfaring er at first response er den mest sensitive testen, og jeg har knapt hørt om noen som har fått skyggestreker på dem. Ulempen med dem er jo at de må bestilles fra utlandet, så det kan ta litt tid å få dem. Jeg bestilte mine fra en selger i England, og jeg tror det tok ca. 1,5 uker før de lå i postkassen.

Av de som er enklere tilgjengelige var det tidligtestene fra babyplan som ga utslag først hos meg.

Jeg lurer på om jeg har lest om first response i en test av graviditetstester. Hvor bestilte du first response fra? Er de dyre?

Jeg lurer på om jeg har lest om first response i en test av graviditetstester. Hvor bestilte du first response fra? Er de dyre?
Jeg bestilte fra eBay, betalte 105 kr for 15 stav tester. Skulle egentlig ha strimmel, men ble stav da jeg var litt for rask [emoji14] tok nesten 1 uke før de kom.

Back
Topp