Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar <3Jeg kan i alle fall si at tidligstrimlene fra Metode (Apotek 1 sitt eget merke) slår ut veldig sent, etter ikm for min del. Fungerer ikke som tidlig-test i alle fall![]()
Jeg er super fornøyd med Make sure sine og angrer på at jeg ikke kjøpte fler av dem. Normal sine gir svak strek, men jeg fikk positiv et par dager før IKM. Strek er strek uansett om den er svak tenker jeg.
CB digital er dyrt, men også god vet jeg. Tror jeg kunne fått positiv flere dager før, men jeg har ikke turt å bruke den. Ville liksom spare til jeg var sikker.
Hvordan blir dine Make Sure tester? Synes ikke mine blir så fort sterkere. De øker, men utrolig tregt
De økte bra hos meg. Var veldig svakt til å begynne med.
Men så lenge det er økning så er det jo bra uansett velDe økte bra hos meg. Var veldig svakt til å begynne med.
Over hvor mange dager tok du disse, forresten?
4 dager. De to første tok jeg morgen og kveld 9 dpo. Så dette er altså fra 9-12 dpo.
Ca samme stigning som jeg har hatt. Jeg er usikker på når eggløsning og IKM var.
Hos meg er det veldig sikkert når eggløsning var på grunn av IVF.Men kan jo virke som du har ganske grei kontroll over det allikevel da om du ser likhet med mine tester.
Takk!Her er mine Make Sure tester fra 10-13dpo, de to første dagene testet jeg morgen og kveld![]()