Hvilken graviditetstest er mest pålitelig?

Msnart4

Andre møte med forumet
Har dere noen graviditetstester som er "bedre" en andre? Når jeg ser bilder av ulike her så ser jeg ofte at de med streker/strimler er veldig svare mens den ukesindikatoren da viser 1-2 uker. Trodde det var omvendt?

Jeg kan i alle fall si at tidligstrimlene fra Metode (Apotek 1 sitt eget merke) slår ut veldig sent, etter ikm for min del. Fungerer ikke som tidlig-test i alle fall :hilarious:

Veldig fornøyd med Make Sure:happy:

Testene fra normal har jeg veldig dårlig erfaring med! Men babyplan sine vanlige strimmeltester kjøpt på billigtester er jeg veldig fornøyd med :-)

Make sure eller fra Amazon som er easy@home. Jeg sy er babyplan var bra, men de har hatt noen veldig dårlige parti i det siste.

Jeg er super fornøyd med Make sure sine og angrer på at jeg ikke kjøpte fler av dem. Normal sine gir svak strek, men jeg fikk positiv et par dager før IKM. Strek er strek uansett om den er svak tenker jeg.
CB digital er dyrt, men også god vet jeg. Tror jeg kunne fått positiv flere dager før, men jeg har ikke turt å bruke den. Ville liksom spare til jeg var sikker.

Fornøyd med babyplan sine, men vet den har gitt skygge for mange, men ikke for meg.

og Clearblue digital som viser uker

Jeg er super fornøyd med Make sure sine og angrer på at jeg ikke kjøpte fler av dem. Normal sine gir svak strek, men jeg fikk positiv et par dager før IKM. Strek er strek uansett om den er svak tenker jeg.
CB digital er dyrt, men også god vet jeg. Tror jeg kunne fått positiv flere dager før, men jeg har ikke turt å bruke den. Ville liksom spare til jeg var sikker.

Hvordan blir dine Make Sure tester? Synes ikke mine blir så fort sterkere. De øker, men utrolig tregt

De økte bra hos meg. Var veldig svakt til å begynne med.

Ser ut som mine det der. Synes det er veldig treg økning da, men kanskje bare jeg som synes det:joyful: Men så lenge det er økning så er det jo bra uansett vel

4 dager. De to første tok jeg morgen og kveld 9 dpo. Så dette er altså fra 9-12 dpo.

Ca samme stigning som jeg har hatt. Jeg er usikker på når eggløsning og IKM var.

Ca samme stigning som jeg har hatt. Jeg er usikker på når eggløsning og IKM var.

Hos meg er det veldig sikkert når eggløsning var på grunn av IVF. :p Men kan jo virke som du har ganske grei kontroll over det allikevel da om du ser likhet med mine tester.

Her er mine Make Sure tester fra 10-13dpo, de to første dagene testet jeg morgen og kveld :)

Vedlegg

• 78D76B74-9467-4F64-80AE-8476953F1281.jpeg
    78D76B74-9467-4F64-80AE-8476953F1281.jpeg
    2 MB · Visninger: 43
Hos meg er det veldig sikkert når eggløsning var på grunn av IVF. :p Men kan jo virke som du har ganske grei kontroll over det allikevel da om du ser likhet med mine tester.

Hey! Da har jeg jo kanskje noenlunde kontroll jeg også, ja:joyful: Takk!

Jeg fikk strek på babyplan sine vanlige tester før metode tidlig-tester. Går aldri for metode igjen

Back
Topp