Hvilken graviditetstest er best?

Baby snart?

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Nå er jeg utrolig lei av svake streker som ikke blir sterkere på billigstrimlene og har lyst til å se en sterk strek. Hvilken test gir sterkere streker enn billigstrimlene? Kan selvsagt kjøpe cb digital, men av en eller annen rar grunn frykter jeg at den skal vise "gravid 1-2" og så er det en kjemisk graviditet eller at den skal vise "ikke gravid". Jeg tror rett og slett jeg blir mer beroliget av en sterkere strek. Hvilken test har du fått sterkest strek på når du har testet tidlig (gjerne sett i forhold til andre tester hvis du har testet med flere samme dag)?

Vet at jeg tidligere har fått tydeligere strek på cb plus enn på billigstrimlene, men er cb plus den beste?

Jeg ville prøvd en A1[emoji5] CB pluss har jeg fått kryss på når jeg har hatt kjemiske! Og endel skygger på CB! Røde streker er best[emoji5]

Jeg ville prøvd en A1[emoji5] CB pluss har jeg fått kryss på når jeg har hatt kjemiske! Og endel skygger på CB! Røde streker er best[emoji5]

Takk for tips! Gir A1 sterke streker i forhold til de andre testene? Gir den røde streker? Hvor kjøper du den?

Takk for tips! Gir A1 sterke streker i forhold til de andre testene? Gir den røde streker? Hvor kjøper du den?

Veit ikke helt i forhold til billigtestene, men ser hvertfall at de skjeldent gir falske streker[emoji5] og røde streker ja[emoji5] det er apotek1 sitt merke[emoji5]

Back
Topp