Hvilken graviditetstest er best synes dere? Og evt dårligst..

Jasmine

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Hei! Hvilket merke eller type test synes dere er best i forhold til at det gir positiv noen dager før forventet mensen? Som er bedre enn andre.. Og hvilke er evt dårligere? I forrige pp prøvde jeg ett merke fra apoteket som ga meg svar 7 dager før forventet mens, + CB digital, men har ikke turt å teste enda (1 uke igjen til forventet mens)

Veldig god erfaring med babyplan sine strimler...liker ikke stavene...
Kommer heller aldri til å kjøpe clearblue sine,utenom digital..

de beste er wondfo i grønn pakke, men mulig de har blitt endret på nå om man fremdeles finner dem

First Response er bra, og sikker
CB digital, men ikke se deg blind på ukesindikatoren i seg selv som er lunefull

Brukte babyplan tidlig denne gangen, men har hørt flere få skyggestreker og tull med dem

Liker best cb digital. De er pålitelige! Så da er det bedre å vente til forventet mens nærmer seg og slippe å tolke tester...

Cb early må vel være den værste av dem alle. Og a1 sin tidlig test.

Liker best cb digital. De er pålitelige! Så da er det bedre å vente til forventet mens nærmer seg og slippe å tolke tester...

Cb early må vel være den værste av dem alle. Og a1 sin tidlig test.
Det tenker jeg å gjøre neste pp... tenker jeg hver gang det kommer opp i hodet mitt, mens jeg vet at jeg kommer til å starte testingen 7DPO:laughing021

Liker best babyplan sine strimler eller a1 sin test. Liker egentlig vanlig clearblue med kryss også men kanskje bedre når man er litt lenger på vei..

Det tenker jeg å gjøre neste pp... tenker jeg hver gang det kommer opp i hodet mitt, mens jeg vet at jeg kommer til å starte testingen 7DPO:laughing021
Jeg må skynde meg på do hver gang tankene om å ta ny test kicker inn. Forte meg før jeg rekker å finne frem noe annet enn doskåla å tisse i:joyful:

Hadde nok klart å vente til ikm denne gangen, men når jeg kjente så tydelig vondt i bekkenet og hadde metallsmak i munnen, og halsbrann dagen før, da var jeg igrunnen ikke i tvil lenger... men trodde egentlig det var for tidlig for en test å slå ut, så forventet blenda likevel.

Jeg kjenner veldig på den følelsen av at det ikke skal gå bra denne gangen. Men har kun tatt en strimmel, en el-test (just for fun :P) og en digital.

Orker ikke se etter stigning, da hadde jeg kjørt huet mitt veldig tror jeg..

Jeg må skynde meg på do hver gang tankene om å ta ny test kicker inn. Forte meg før jeg rekker å finne frem noe annet enn doskåla å tisse i:joyful:

Hadde nok klart å vente til ikm denne gangen, men når jeg kjente så tydelig vondt i bekkenet og hadde metallsmak i munnen, og halsbrann dagen før, da var jeg igrunnen ikke i tvil lenger... men trodde egentlig det var for tidlig for en test å slå ut, så forventet blenda likevel.

Jeg kjenner veldig på den følelsen av at det ikke skal gå bra denne gangen. Men har kun tatt en strimmel, en el-test (just for fun :p) og en digital.

Orker ikke se etter stigning, da hadde jeg kjørt huet mitt veldig tror jeg..
Ja skkjønner hva du mener.. forrige gang, hadde jeg veldig ømme bryst to dager før jeg testet. men skjønte ikke at det var det så jeg gikk til legen for jeg trodde jeg hadde fått brystkreft:hilarious::hilarious::hilarious: Veldig hovne kjertler:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Vet vertfall hva som er i gjærdet om det skjer igjen :)

Jeg er sikker på at det går bra denne gangen,er du langt på vei..?

Ja skkjønner hva du mener.. forrige gang, hadde jeg veldig ømme bryst to dager før jeg testet. men skjønte ikke at det var det så jeg gikk til legen for jeg trodde jeg hadde fått brystkreft:hilarious::hilarious::hilarious: Veldig hovne kjertler:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Vet vertfall hva som er i gjærdet om det skjer igjen :)

Jeg er sikker på at det går bra denne gangen,er du langt på vei..?

haha:hilarious: søtt, du hadde ingen mistanke om graviditet heller??:joyful:

Er bare 4+1 :p:joyful: veien er enda lang....

haha:hilarious: søtt, du hadde ingen mistanke om graviditet heller??:joyful:

Er bare 4+1 :p:joyful: veien er enda lang....
Jooo det er det som er det verste... vi prøvde jo,og jeg testet allerde 6 DPO men jeg har ALDRI ømme bryst,verken til mens eller EL så jeg hadde ikke peiling på hva jeg skulle kjenne etter,og det var liksom bare ømt der inn mot armhulen og jeg trodde jeg skulle få ømme brystvorter og at hele brystet var ømt liksom.. Måtte flire godt da jeg skjønte etterhvert at dette var gravid ømme bryst:hilarious::hilarious:

4+1 er ikke langt nei, det er downsiden med å teste tidlig! man føler man har vært gravid i en mnd også er det egentlig nå man skulle ha funnet det ut:hilarious:

Jooo det er det som er det verste... vi prøvde jo,og jeg testet allerde 6 DPO men jeg har ALDRI ømme bryst,verken til mens eller EL så jeg hadde ikke peiling på hva jeg skulle kjenne etter,og det var liksom bare ømt der inn mot armhulen og jeg trodde jeg skulle få ømme brystvorter og at hele brystet var ømt liksom.. Måtte flire godt da jeg skjønte etterhvert at dette var gravid ømme bryst:hilarious::hilarious:

4+1 er ikke langt nei, det er downsiden med å teste tidlig! man føler man har vært gravid i en mnd også er det egentlig nå man skulle ha funnet det ut:hilarious:
True!

Da jeg leste om uke 3 på en app, så stod det at «du vet det ikke enda, men...»
Og jeg bare, åjoda, jeg veit!! Haha

Fikk i posten i dag Wondfo grønn pakke. Er spent om dei fortsatt er slik dei var før. Er dei som før er dei vert kvar ei krone.
Spent på det. Hvor har du fått tak i dem?

Veldig fornøyd med babyplan :D CB sin digiala kan du stole på, men du må ha over 50 i hcg. CB tidlig må du holde deg langt vekk fra. De gir så mange skyggestreker og falske forhåpninger.
Den testen burde vært trukket fra markedet, mener jeg...

Veldig fornøyd med babyplan :D CB sin digiala kan du stole på, men du må ha over 50 i hcg. CB tidlig må du holde deg langt vekk fra. De gir så mange skyggestreker og falske forhåpninger.
Den testen burde vært trukket fra markedet, mener jeg...
Digital med ukeindikator er mer sensitiv, lurer på om den har grense på 25.

Back
Topp