hvilken graviditest er best?

sol vil bli mamma

Gift med forumet
hva syns dere? hvilken tester bruker dere? hvilken g test er best???

jeg har også brukt clear blue og veldig fornøyd:)

noen som har prøvd quick respons

Jeg har brukt billigstrips og Quick respons er og er fornøyd med de. også fornøyd med clear blue.

ORIGINAL: ubeleilig

Jeg har brukt billigstrips og Quick respons er og er fornøyd med de. også fornøyd med clear blue.

Jeg har brukt flere typer og syns vanlig CB er den beste(evt. dig). Den gir tydeligere resultat... Når BT hadde skyggestrek så hadde CB en blå tydelig men svak strek

Jeg har brukt billigstripsene, CB og billigstavene! Er egentlig fornøyd med alle[:)] (iallefall når de viser riktig resultat[;)])

Jeg har brukt CB pluss og CB digital....fornøyd med begge[:)] første testen jeg tok var en billigtest som jeg ikke engang husker hva heter....men positiv var den også[8D]

Jeg har brukt Clearblue, både den vanlige og digitale! Veldig fornøyd.

Denne gangen brukte jeg den med ukeindikator bare for moro skyld for å se om det stemte med ukene(kjente når eggløsninga var) Og den var enig i mine beregninger [:D]

Jeg kjøpte den nye Quick respons testen i forrige periode, som trenger mye mindre hcg for å slå positivt ut. Så du kan teste en uke før IKM. Brukte disse perioden før jeg ble gravid, så de slo negativt ut på meg...
Brukte helt vanlig CB nå.
Du kan forresten kjøpe Quick respons tester billig fra sverige

Jeg er fan av Clear Blue Digital! Ingen room for analysering! :) Bare Ja eller NEi liksom :)

Jeg har bare brukt sånne fra billig-tester. De fungerer helt fint syns jeg[:)][:)]

ORIGINAL: håperpånr2

Jeg har bare brukt sånne fra billig-tester. De fungerer helt fint syns jeg[:)][:)]

Sign!

Back
Topp