Hvilken gravidapp bruker du? Noen anbefalinger?

Trude_

Forelsket i forumet
Jeg brukte Womanlog til oversikt over eggløsning og mensen. Så lasta inn gravidappen til samme system. Er ikke veldig fornøyd med gravidappen.
Ser det er så mange å velge mellom der ute.. jeg har Android (mannen har iPhone).
Hva bruker dere? Noen anbefalinger? :)
 
Jeg lasta ned Gravid og baby.
Ikke blitt så kjent med den ennå da, men har en i familien som bruker den og er fornøyd :)
 
93c24c92508b75be02103efb60d4aa7e.jpg


Disse to. Fornøyd med dem :)
 
Jepp! :))

Pregnancy ++
228cc702d161b6c11f76f9728df7cd02


Ovia pregnancy (den har mye bra info og man kan logge inn mye forskjellig)
88c07dbad2b4f55ba91f45051ffb70b4
Skal vurdere dem også en gang!
Pr i dag kan jeg nesten ikke ha noen apper..
 
Er noen av disse slik at den sier hvor stor babyen er i form av frukt? Liker de:p F.eks. "i dag er babyen på størrelse med en drue", " i dag er babyen på størrelse med en mango" etc. Vet det finnes noe sånt, men aner ikke hvilke:(
 
Jeg bruker pregnancy ++, den har så fine bilder. Og så bruker jeg Ovia pregnancy.

Tusen takk for tipset om Pregnancy+ :D Dette er den beste gravidappen jeg har testet!
Har lagt inn symptomer og personlige kommentarer under hver uke. Og så er det kjempebra med To Do listen. Fint å kunne krysse av for ting jeg skal gjøre hver dag (vitaminer, knipeøvelser og mosjon per nå :)) Og i tillegg er det supre bilder ja :)
 
Tusen takk for tipset om Pregnancy+ :D Dette er den beste gravidappen jeg har testet!
Har lagt inn symptomer og personlige kommentarer under hver uke. Og så er det kjempebra med To Do listen. Fint å kunne krysse av for ting jeg skal gjøre hver dag (vitaminer, knipeøvelser og mosjon per nå :)) Og i tillegg er det supre bilder ja :)

Så bra! Jeg liker den kjempegodt :)
 
Jeg har bare ++ versjonen så jeg vet ikke. Men det er jo bare å sjekke ut den som er gratis. Skal du ha ++ koster den 39 kr mener jeg å huske :)

Bare ++ versjonen som må kjøpes, eller også + versjonen som er gratis? :p

+ er gratis, men du må oppdatere til ++ etter uke 14 uansett. Stod det på play store i alle fall..
 
Denne appen er genial som nedtelling til diverse milepæler ihvertfall! :D Time Until
Screenshot_2016-12-14-00-05-08.png

Ellers synes jeg ikke noen av appene gjør alt jeg vil (fruktstørrelse, riktig telling av hvor langt jeg er på vei, bumpie bilde funksjon, vektskjema, sparkeregistrering og rietimer:p). Så jeg har disse tre som fyller ut hverandre:hilarious:
2016-12-14 10.42.17.png
 
Back
Topp