Hvilken gravid ting har du handlet inn?

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Tips og ting, kanskje andre har bruk for... Kjekt å ha... Plutselig får du bruk for det en vakker dag ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har kjøpt meg gravidpute. Sånn stor pølse..... ;p ligger godt inntil den og støtter opp hofta godt. Kjøpte min hos Ellos.
Fin for å støtte opp ryggen i senga når man smører magen. Sovner alle fall lettere med den.
I går stod jeg opp tidlig, skulle på romme å hente noe. Gubben lå så fint å sov med puta mi... XD

Måtte kjøpe ny BH allerede i uke 5 :) Etter det har jeg kjøpt en gravid-topp og en gravid-kjole på H&M. Trenger de jo egentlig ikke enda, men greie å bruke nå også!

Måtte kjøpe ny bh i uke 6 eller noe. Ellers har jeg ikke kjøpt noe enda. Vurdere å kjøpe sånn pute som nevnt i første innlegg :)

Desember 2014

Bruker App

Kjøpt en del tøy jeg. Magen popper ut fort hos meg, og da er det mest komfy med gravidbukse. Har noe fra sist, men Moen endrer seg jo litt på 4 år :d

Ingenting :P Har det allermeste som jeg trenger etter de andre svangerskapene :P

Har kjøpt klær. Kan ikke ha noen av buksene mine lenger, magen er stor allerede...

Har en gravidkjole :)
Ingenting utenom det foreløpig

Ingenting.. Har alt fra i fjor :) men vurdere å kjøpe en ny ammebh :)

babyjente 27 Juli ♡

Har også bestilt meg noen gode topper:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har handlet inn en haug av klær, men av en ell annen grunn brekker jeg meg skikkelig når jeg skal ta på meg gravidklær, så det har jeg gitt opp:p
Kjøpte meg en haug av basic topper og kjoler på H&M i stedet;)

Hvordan er egentlig gravid buksene? Jeg har unngått å gå i dongeri siden uke 5-6 da det blir så stramt. Kan vel telle på en hånd. Så det er ikke mange ganger. Foreløbig går det greit på jobb. Men driver med salg. Kan ikke gå i kjole eller joggebukse der. Men har kjøpt meg noen gode bukser på cubus. Super tynne og lette.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Måtte kjøpe ny bh i uke 6 eller noe. Ellers har jeg ikke kjøpt noe enda. Vurdere å kjøpe sånn pute som nevnt i første innlegg :)

Desember 2014

Bruker App
Puta er alle fall god. Slet sånn med å sove da varmen kom. Da ble det pølsepute. Og mannen min dro å kjøpte ny super tynn dyne og deilig sengesett. I bomullsateng eller hvaforno.. jeg sover nå i alle fall. Puta som hjelper mest.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjøpt en gravid olabukse fra h&m, suuper deilig og gå med, og eneste olabuksen som passer nå :) :p og en gravid thigts

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Gravidbukse på hm. Litt stor enda, men såååå behagelig!!! Og loveharts!!!! Tidlig med halsbrann men kjenner den innimellom. Ellers har jeg alt fra sist.

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Ingenting her heller. Kjøpe ei bukse men den er bel beregnet for ikke gravide, men funker bra for meg med voksende mage. Ellers blir det lite da eg har alt av klær, ammebh til meg og alt til lillevenn etter storesøster ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp