Hvilken gravid app bruker du?

Princess Bubblegum

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Jeg lurer litt på om dere har lastet ned noen gravid apper og isåfall hvilke har du lastet ned? :)
Er det noen apper du er mer fornøyd med enn andre?

Jeg har Babyverden sin, og en engelsk som heter Pregnancy. Er vel egentlig mest fornøyd med Babyverden sin, mest relevant info der siden den er laget for folk i Norge, men den engelske har litt småfilmer og grafikk som er kjekke å se :)

Babyverden, liberoklubben og gravid app :)

Sent from my iPad using BV Forum

Bare BV sin :)

ImageUploadedByBV Forum1408377260.255758.jpg

Syns denne e litt gøy :) gravid app :)

Sent from my iPad using BV Forum

Gravid app og babyverden sin:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Babyverden, gravid app og gravidguiden :)

BV og gravid app :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Gravid app, I'm pregnant og BV sin.
Med BV sin synes jeg tekst for dagen er veldig koselig, men siden de begynte å regne 40+3 istedenfor 40+2 viser den ofte feil i dagene. De har rotet det litt til når de la inn den ekstra dagen. Det vises i noen av tekstene.
Det bekymrer meg og litt at avviket i vekst estimeringen i forhold til de andre to appen er såpass stort. Ifølge BV er barna i norge vesentlig mindre og på et annet sted i utviklingen i forhold til svenske og engelske (?).
I'm pregnant har en vektberegningsfunksjon for mor som jeg liker og man kan skrive ned symptomer og hvilke medikamenter man tar. Feks prenatal vitaminer som folsyre ol. Den har innebygget kalender som gir muligheten til å lage rapporter.
Gravid app har jeg kun for å se % på svangerskapet.
Jeg skulle gjerne ha kombinert disse 3 appen i en.

Selv bruker jeg Gravid app og BV gravid. Disse to er jeg kjempe fornøyd med, men har også liberoklubben, uke for uke og gravid app fra mammanett :D Kanskje litt mange, men som sagt bruker jeg ikke alle:rolleyes:

Back
Topp