Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holle kommer dårlig ut + de har akkurat trukket et større parti med hirse grøt tilbake og etter det tør jeg ikke å kjøpe den.
Har du noe mer info om dette?
Varm om til 60 grader. Når vet man at vannet er 60 grader? Og bør ikke vannet uansett kokes først?
Kan jeg ikke koke det opp, ha det i tallerkenen og ha oppi grøtpulveret og røre til det er passelig? Ødelegger jeg grøt/næringsinnhold da?
Jeg husker jeg kokte vannet, hadde det i skålen og lot det kjøle seg ned litt før jeg hadde i grøten. Vet ikke om man ødelegger næringsinnholdet ved å ha det i kokt vann, men syns jeg hørte rykter om det den gang.
Drar fram en gammel tråd jeg. Her i huset er det mannen som har satt seg på bakbeina mot grøt med palmeolje. Så vidt jeg kan se er det kun semper som er uten palmeolje? Jeg finner denne kun for barn fra 6 måneder. Kan man likevel gi den til ei på 4?

Supert! TakkVis vedlegget 174804
De skal ha denne i de fleste butikker. Vi har kun brukt semper sin da lillemor ikke ville ha hjemmelaget. Og den 4 mnd grøten er veldig grei til å tilsette litt frukt i![]()
Hvordan lager du den selv??Jg lager hirsegrøt selv. Med hjemmelaget får jeg regulert og kontrollert innholdet i det jeg serverer. De gangene jeg kommer til å kjøpe kommer jeg nok til å kjøpe økologisk, som feks fra Holle.