Hvilken gave ble du mest fornøyd med?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Jeg må ærlig innrømme og si kjøkkenmaskina jeg fikk :)

Ellers kommer barna sine gaver som en god nr 2 :)

Gaven fra unga, laga i barnehagen!
Også Marius genseren min♡ får ikke så mye gaver, men den fra barnehagen fikk tårene til å sprute. :p

6 øl/vin glass til disney juleservise vi har starta å samle på :)

Fikk også fine øredobber i hvitt gull med små diamanter.

Men ble mest glad for glassa, Hehe

Gaven fra gubben. Nye støvletter :D Også fikk vi en del penger, som kommer godt med siden vi trenger både bilstol og tørketrommel :p

Gavene fra ungene, mye fint :) laget i bhg :)
Og ullundertøyet fra mannen, bestikk fra mam og pap og mariusgenser tra svigers :)

Gaven fra sambo ♥ og gaven storesnuppa hadde laga på juleverksted.

Huff vannskelig p velge bare en, fikk jo så mye fint :) men barna hadde kjøpt oss en engel med glitter å vann i, som er med lys å Glitteret glitrer rundt i vannet, åsså hadde de kjøpt et familiespill, vildkatten. Så i morgen skal vi spille sammen <3 utenom det så tror jeg nok sambo ble mest glad for den store kofførten med 4 etg verktøy i som vi fikk hos mamma og stefar. Åsså fikk vi reinskrott på 56 kilo hos svigers :D huff nei, vannskelig å velge bare en. Alt var font :)

Kullsyremaskin:D Aqvia. Og så klart gavene ungene hadde laget i barnehagen;)

Jeg ble glad for alle gavene jeg fikk :)

iPhone 6. Men fornøyd med alle gavene i år, mye bra!!!! :)

Fikk iPad og lyshus, supert! Har et barn som hater å sitte stille og lage noe, så fikk bare kjøpegaver :-)

Et hjerte i stoff som sønnen min har sydd på skolen. <3
Han var såå stolt av det!

Fikk ikke så mye gaver i år, ble mest penger, og er veldig fornøyd med det! Syns uansett det er mest gøy å se hva ungene får

Oj, lilleba pysj tror jeg..

Mye bra gaver! De selvlaget fra barna! Nye deilige dundyner må være den beste tror jeg! :D gleder meg til å bytte om!

Back
Topp