Hvilken gave ble barnet/barna mest fornøyd med?

Tja.
Han på 11 ble veldig glad for tven han fikk.

Hun på 6 fikk mobil. Noe hun hadde mast om i 6 mnd. Riktignok ikke så lenge, men var det hun ønsket seg. Og det fikk vi "bekreftet" da hun begynte å gråte når det gikk opp for henne hva hun faktisk hadde fått. :)

Hun på 3 ble kjempe glad for frost fleece teppe, dukken av Elsa og løveungen bamsen fra Karsten og Petra :)

Tromme settet hu fikk av bestefar (pappa) og kjæresten hans. Måtte prøves med en gang. Og ei dukke fra farmor hvor hun ropte baby med en gang hu fikk av papiret. Var kjempe morsomt å se.

Min lille skatt brydde seg fint lite, sov igjennom pakkeåpningen og ikke interessert i noen ting, men han er jo bare to uker gammel;)

absolutte favoritt gava var 2 lekekjeder med slik hurtiglås som kun klarte selv.
(det dyreste er ikke ofte det beste :P ) (hun er 2,5 år)

Når de pakka opp de elektriske motorsykklene eg hadde kjøpt var de i ekstase :)

Så ut som hun ble like giret over d meste, men Elsadukken ga oss ett "unnskyld, men jeg MÅ si Herregud!!"

4- åringen var veldig glad for alt og for hver pakke han åpnet uansett om den var stor/liten eller inneholdt leker eller klær så uttalte han "akkurat det æ ønska mæ" :):Heartbigred Vi fikk også nissen på besøk og det lå pakke fra nissemor der og når han åpnet de så sa han at han måtte sende dem en gave som takk:Heartbigred ser inegn favoritter nå i dagene etter heller foreløpig, han holder på med alt :-)
snuppa på 14 mnd så også ut til å bli glad for alt :-) hun er veldig glad i bamser da og det fikk hun masse av :-)

Hun ene fikk sjokk når hun fikk selveste Rainbow Dash fra my little pony. Ble litt sjokka jeg og. Lillesøstra mi som fant den når hun var i London. Eksklusiv collectors edition:D ellers var det vel Doctor Mcstuffins settet som var til stor begeistring hos begge jentene :)

Eldste på 3 : fikk bil med kontroll som ble vel mottatt :-D
Minste på 2 er fornøyd med Brio dukkevokna og lekekjøkkenet :-)

Trommesett!!! ;)

Eldste på 17 år fikk et avansert kamera som falt veldig i smak, hun på 5 år har lagt sin elsk på ei bok om Promp og tvn hun fikk på rommet sitt.

2åringen blei veldig fornøgd med eit par nye votter :P

6 og 8 åringen blei veldig fornøgde med barbie og barbiebil og fjernstyrt helikopter og lego.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare ble veldig populært hos sjuåringen.
Diverse Legopakker ble også behørig bejublet.
Men han virket begeistret nok over Star Wars-tingene han fikk også - de har bare ikke rukket å bli pakket opp og lekt med siden tiden har gått med til Lego og dataspill.... ;)

Ski, akebrett med ratt, lekemat og teservise i porselen ble 2-åringen vår mest fornøyd med :)

Seksåringen ble i ekstase av en Furby.. Iiiik..

Togbane og traktor var en hit for gutten på 1,5 :-)

Back
Topp