Hvilken gave betydde mest for dere?

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
(utenom de fra ungene)
Selv fikk jeg et album fra ei venninne der hun hadde skrevet masse om vi som venner, og hvor mye hun satte pris på meg, og limt inn masse bilder av hun og meg. Det var virkelig en gave som varmet langt inn i hjerterota!! Utrolig koselig. Den skal jeg ta GODT var på, og lese med jevne mellomrom[:)]

søstra mi hadde strikke verdens fineste tøfler til meg... de ble jeg utrolig glad for[:D] for knappene i tøflene hadde hun funnet i knappeboksen ho arva av min farmor som gikk bort for ett år siden..

gitaren jeg fikk av svigers og morgenkåpa, veska og smykket jeg fikk av sambo. Her maste de om ønskelister før jul (jeg er ikke vandt med slikt). Og jammen fikk jeg ikke alt det jeg ønsket meg mest [:D]

Fikk Kari Traa nattsett av besteforeldra til sambo.
Bestemora bare måtte kjøpe det til meg, og syns det var så stas og plukke det ut!

Jeg virkelig elsker det!
Kjempefint og godt, har det på NUH![:D]

Digger når gaver er plukka ut perfekt for meg, ikke noe jeg har ønska meg på en ønskeliste o.l men noe som personene mener vil passe til meg som de likte og kjøpe og gleda seg til å gi meg!

fikk en willow tree figur av søsteren min som hadde utrolig mye betydning[:)] varmet ordentlig!!!

Back
Topp