Hvilken frukt er best?

Spiste så mye eplebåter dyppet i vanilje-kesam da jeg var gravid at jeg kjenner jeg blir litt uvel bare med tanken :p

Spiste så mye eplebåter dyppet i vanilje-kesam da jeg var gravid at jeg kjenner jeg blir litt uvel bare med tanken :p

Hehe det skjønner jeg godt:-) Jeg har fått et helt nytt syn på saftis etter denne graviditeten:-)

Hahaha, kjenner til den! Får morgenkvalme av saltstenger og farris med eplejuice i:p

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Min nye favoritt er ananas!
Men blir sår i munnen av det :o
Ellers er jeg veldig glad i vannmelon og litt syrlige epler!

Min nye favoritt er ananas!
Men blir sår i munnen av det :o
Ellers er jeg veldig glad i vannmelon og litt syrlige epler!

Ja, ordentlig Ananas blir man skikkelig sår i munn og på tunga av, sikkert pga syren i den:eek:

Jeg prøver å bli litt mer glad i å snackse grønnsaker jeg da.
Er ikke redd for å spise frukt, men det blir fort litt mye (tenker på alt sukkeret), og mange grønnsaker er jo utrolig gode og fulle av vitaminer! =)
Paprika f.eks - utrolig godt å skjære i strimler å kose seg med :D

Jeg prøver å bli litt mer glad i å snackse grønnsaker jeg da.
Er ikke redd for å spise frukt, men det blir fort litt mye (tenker på alt sukkeret), og mange grønnsaker er jo utrolig gode og fulle av vitaminer! =)
Paprika f.eks - utrolig godt å skjære i strimler å kose seg med :D

Yes, grønnsaker m dipp er utrolig digg;) bare og bruke kesam istedenfor rømme, litt sunnere:D

Tåler dessverre ikke paprika. Da får jeg sånn mageknip at jeg holder på å daue :eek::eek::eek: kolikkbarn har min fulle og hele sympati!! Gleder meg vilt til å kunne spise kål av alle slag igjen og kålrabi og ikke minst løk! :D:D yummie!!

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Tåler dessverre ikke paprika. Da får jeg sånn mageknip at jeg holder på å daue :eek::eek::eek: kolikkbarn har min fulle og hele sympati!! Gleder meg vilt til å kunne spise kål av alle slag igjen og kålrabi og ikke minst løk! :D:D yummie!!

Uff, så synd, det som er så godt da:( ja, kål er Nammis, synd rompa synger orkester etter man har spist det:p;):D:D

Uff, så synd, det som er så godt da:( ja, kål er Nammis, synd rompa synger orkester etter man har spist det:p;):D:D

Ja men nå har jeg jo med meg en liten kar som ikke sjenerer seg for å blunke med brunøyet i tide og utide, så jeg kan legge skylda på ham ;):p:cool::rolleyes:

haha, Emmeth fiser i tide og utide han og :smiley-bounce015 Spesielt under dyna vår på natta og når han hoster :laughing002

haha, Emmeth fiser i tide og utide han og :smiley-bounce015 Spesielt under dyna vår på natta og når han hoster :laughing002

Hahaha er det ikke deilig når de da sparker med beina og man får det råtne vindgufset fra dyna :eek::eek::eek:

Hahaha er det ikke deilig når de da sparker med beina og man får det råtne vindgufset fra dyna :eek::eek::eek:

Jo, det er da man veit og sette pris på kveldskos:p;):D:D:D

Hehehe, Anette er helt rå hun også, lukter skikkelig ille av dem, spes hvis det er en stund siden hun har bæsja:-)

Back
Topp