Hvilken fredagskos har dere...

kingofthehills

Betatt av forumet
I kveld?? [:)] Måtte ha noe godt til X-factor.. Skjønner ikke helt hvorfor jeg gidder å utsette meg for x-factor hver eneste fredag, når jeg egentlig føler jeg bare må "lide" meg gjennom det [;)] Syns årets deltakere holder lavt nivå.. Men fredagskos må man ha fordiom!! [:D]

Her går det i mandariner, en halv japp, cola og ovnsstekte kyllingvinger.. [:)] Hva går det i hos dere? [:D]

Kaffe og stratos akkurat nå [:D]   spiste også kyllingvinger til middag. Skal gofle i meg en potetgullpose med
paprika også før jeg går på jobb [8D]

(er heeelt alene hjemme, aldri hatt en sånn her fredag før[8|] men litt digg også)

Cola,salt chips og smågodt[:D]

Pepsi Max, og så blir det pizza snart.. også har jeg en boks med druer og noen kiwi i kjøleskapet.. Heldigvis ikke noe som frister![:D]

Er alene hjemme med mann på klassefest og ungene i seng. Så her ble det toro ferdig mat. Noe wok greier. Håper det er godt. Hvertfall enkelt. SÅ blir det litt cookies og kaffe senere. Og kanskje ei julebrus etter jeg har trent 1 times tid[8D]

Hjemmelaget pizza og kanskje litt smågodt etterhvert[:)]

Her har jeg Meksikansk gryterett på gang, og hvitløksbaguetter til. + brus da.

[8D][;)]

ORIGINAL: MorStine

Her har vi lørdagskos, ikke fredagskos.. Så skal vel smøre meg noen brødskiver snart, begynner å bli sulten..

Lurt.. Egentlig vi også [:)] Har vel bare sklidd litt ut nå som jeg er gravid... Selv om det er da det kanskje ikke burde skli ut [X(] Cravings altså..

Fredag er taco, cider, øl og kanskje litt chips senere hvis vi orker! [8D] (og X-factor) [8D]

cherry coke og M [:D][:D]

gjende kjeks [:D]

Vann og melkesjokolade[:D]

Jeg venter på at de bakte potetene jeg har i ovnen skal bli ferdig. Skal ha taco kjøttdeig, ost, mais og rømme i de! Nam nam, også årets første julebrus!

Rå kålrot... [8D]

Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb, så vi har bestilt oss burger som kommer på døra[:D]
Så er det sjokolade og ostepop etterpå!

Taco og pepsi max, sene blir det et glass rødvin og nøtter[:D][:D][:D] Herlig med fredager[;)]

Back
Topp