Hvilken form hadde du i svangerskapet og hvilken kjønn fikk du?

Gla jenta

Flørter med forumet
Hei

Bare lurer på om der faktisk en er sammenheng mellom hvilken form mor var i under svangerskapet og hvilket kjønn som kom til verden. Selv var jeg lite dårlig, kun svimmel og lavt blodtrykk.... fikk en gutt... hadde dilla på IFA en periode og var glad i grillet kalkunpølse om sommeren.... hehe
 
Nå skal ikke jeg ha før i desember, men har hørt at dersom mor er stort sett frisk og sprek og har "sunne diller" er det tegn på gutt. Spennende å høre andres erfaringer, og få en liten morsom pekepinn om hva jeg kanskje kan vente meg....
Har vært sprek og frisk så langt og nesten ikke spist søtsaker, enda jeg var godtegris de luxe før, så kanskje det blir en liten gutt for meg og mannen?
 
hei...
jeg har iikke hatt noe problemer hele svangerskapet ( littegran bekkenet, men det gikk over) - Jeg spiste all slags mat og drikke ( det som er lov) eneste svakhet jeg har hatt mitt hele liv er kaker ( særlig ostekaker).det spiste jeg også mens jeg er gravid...

eneste aktivitet jeg har hatt er -- gå tur sammen med samboern...

jeg venter en liten gutt...

tror ikke det er sammenheng mellom aktivitetog kjønn...
 
Hei dere.
Jeg var kjempe dårlig i svangeskapet forrige gang og fikk en gutt. Er dårlig nå også så da burde vel UL si gutt. Hehe.
 
Med førstemann her,så var jeg veldig mye kvalm- men hadde ellers et problemfritt svangerskap! Jo,hadde en del halsbrann og... *Ut av det ble det ei jente*
Svangerskap nr 2,så var jeg noe kvalm- og hadde en del småplager. *Og det var gutt*
Denna gangen har jeg vært masse kvalm,og halsbrannen begynner å komme snikende...
Mener å ha hørt no om at mye halsbrann skal tyde på jente!?[8|]
Men om det skal følge mitt mønster,så skal jeg nå da bære på ei tulle- er jo bare å vente å se![:D]
 
første gang var jeg bare litt hissig, ellers i fin form hele svangrskapetog det ble jente, var akkurat lik i 2 svangerskap og da ble det gutt ( til min overraskelse..trodde det skulle bli jente)
 
Jeg var bitelitt kvalm, hadde halsbrann, svangerskapskløe og ble tungustet og svimmel, og det ble jente. Noen sier man blir værre for hvert svangerskap, men jeg vet ikke om det stemmer enda.
 
jeg hadde ingen problemmer med mitt første svangerskap..hadde så si ingen symtomer....det ble jente...
nåe har jeg vært mye kvalm og uvel..oxo vært ganske hissig av meg i perioder...ror dette vil bli en gutt...det vil tiden vise..

klem[:)]
 
Med første mann var jeg ikke noe særlig plaget, fikk bekkenløsning. Tror ikke jeg hadde dilla på noe, kanskje Cola men ikke så rart for da var jeg coca-colaliker......[8|] men det ble iallefall en gutt

Andre mann var jeg veldig kvalm, slapp, trøtt de første mnd. Hadde bekkenløsning og den var verre denne gangen. Og det ble en jente
 
Back
Topp