Hvilken font liker du best ? (tatovering IGJEN)*bilder*

LittleMonkii

Forumet er livet
Nå har jeg avtalt med "svogeren" min at han skal rable på meg, og jeg har funnet ut det meste..... Jeg vipper mellom tre ulike fonter, men TROR jeg liker nummer 1 best... Hva synes du ?
Ikke tenk på oppsettet, det er ikke helt ferdig!

Nr 1 var finest.

JA, den er det... Nr.2 blir litt "åååå, så prinsessete og rosa"..... Jeg tror jeg har bestemt meg.. Det hjalp å få dem på linje slik at det ble lettere å sammenligne dem!

nr 3

1 eller 2

Nr 2 syntes nr 1 ble så "rotete".

Hvordan vil den bli seende ut om 20 år feks.. tror da at nr. 3 ville holde seg penest - mest lesbar da tenker jeg.. eller er jeg helt på viddene.. har null peil på tatoveringer men veeet mye hvordan huden forandrer seg i 40 åra.. =)=)

c",) skrev:
Hvordan vil den bli seende ut om 20 år feks.. tror da at nr. 3 ville holde seg penest - mest lesbar da tenker jeg.. eller er jeg helt på viddene.. har null peil på tatoveringer men veeet mye hvordan huden forandrer seg i 40 åra.. =)=)

Akkurat det samme tenkte jeg, så jeg hadde nok godt for nr. 3 med tanke på lesbarheten... Ellers ville jeg vel ikke valgt noen av disse til en tatovering.

Jeg syns egentlig ingen av dem mtp hvordan det vil holde seg. Nr. 2 er kanskje "renest", men den er brukt mye på wallstickers, som en over her nevnte. Nr.2 egner seg best mer til enkelte ord, mer enn tekst.

Lykke til med valget :)

Ikke at det sikkert hjelper deg, men jeg har denne (Ink in the meat), og er veldig fornøyd :  http://www.dafont.com/theme.php?cat=601&text=The+greatest+thing+you+ll+ever+learn+is+just+to+love+and+be+love+in+return&psize=s

Joda, jeg blir nok skrukkete og fæl... Men så tenker jeg på alle de som tar svære tribals over hele kroppen, kinesiske tegn og delfiner og sitter igjen med "det blir nok ikke så ille allikevel" emoticon

Sjakkruta skrev:
Ikke at det sikkert hjelper deg, men jeg har denne (Ink in the meat), og er veldig fornøyd :  http://www.dafont.com/theme.php?cat=601&text=The+greatest+thing+you+ll+ever+learn+is+just+to+love+and+be+love+in+return&psize=s

Jeg har funnet fontene på dafont.com :) Skrifttypen er fin, men jeg vil ha den enda litt "tynnere" ;)

LittleMonkey skrev:
Sjakkruta skrev:

Jeg har funnet fontene på dafont.com :) Skrifttypen er fin, men jeg vil ha den enda litt "tynnere" ;)

Oki. Jeg likte i alle fall nr 1 best, men som jeg selv fant ut da jeg holdt på å velge; det hjelper ikke hva andre synes, og det er lett å bli dradd i feil retning og plutselig angre når man ser at man egentlig likte best en annen enn alle andre. (Jeg ombestemte meg en time før jeg skulle tatoveres :p)

Nr 1 klarte jeg ikke lese, nr 2 og nr 3 var ikke fine.
Tipper at nr 1 blir enda mer rotete enn den allerede er når den kommer på huden din.

Miriel skrev:
Nr 1 var finest.

Back
Topp