Hvilken flaske er best? :-)

LSførstegangs

Glad i forumet
Bruker Mam sin nr 1 (?, står "1" på selve smokken) anti kolikk til den nyfødte, men han sovner underveis i matingen. Smokken har kun ett lite hull melken kommer ut fra.

Er det noen andre flasker med mindre hull feks som er bedre?

Det er ett hull i de flasketutene som er for de minste, sånn at det ikke skal komme for mye melk av gangen :) Hjelper så de ikke får magevondt også. Kanskje babyen er mett på mindre enn du lager på flasken, at det er derfor hn sovner..?

De fleste flasker i dag er anti kolikk og med ett hull. Vi brukte mest avent flasker.

2r sutten til mam er veldig stor igjen. Da renner bare melka. Småen på 11 mnd vil fremdeles bare har 1r smokk. Jeg er mest fornøyd med mam flaskene. Har prøvd dr.brown og avent å den der madela flaska som hørte til pumpa.

Jeg liker også Mam best :-) Babyer sovner ofte ved flaska for de koser seg jo glugg :-) Prøv å kile under foten innimellom.

Brukte kun mam til min yngste. Han drakk lett av dem og de var lette å få tak i på nærbutikken :-)

Brukte kun mam til min yngste. Han drakk lett av dem og de var lette å få tak i på nærbutikken :)
Signerer den. Bare at det var med vår eldste :)

Mest fornøyd med Dr.Browns flasker:)

Minste her ville bare ha mam... Blir mam på frøkna som kommer snart også. Antikolikk typen

Min nekta å godta alt annet enn NUK :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her tar han alle typene. Ble litt søl med Medela. Liker mam jeg, den kan sterilisere i mikro (har dampsterilisator som jeg bruker til vanlig, den er genial) og det er kjekt på ferie :) Hvis du skal ha de brown, så anbefaler jeg wide neck (lettere å få i pulveret). Man får også med annet flaske i noen av baby boksene

Back
Topp