Hvilken flaske er best?

Kakaopiken

Andre møte med forumet
Morn morn 
Lurte på om dere hadde noen anbefalinger på flasketyper.. Tror jeg må begynne å gi litt tillegg på kveldene, men prøvde igår med en Aventflaske og den ville hun så absolutt ikke ha, ble skikkelig fornærmet.. he he.. Er det noen flasker som er bedre enn andre??

Vi har kun brukt avent sine, uten problemer! men nå er ikke lillemann så veldig kresen heller da...  Håper du finner en hun vil ha

Det som har vært viktig her, er at tuten er myk, altså mest mulig lik puppen. Den dr brown med wide neck er den vi bruker nå, myk og fin :) hun her også er en særing, men den tar hun

Første gang jeg prøvde å gi flaske bare så han på meg og smilte - som om han ville si "Ha ha - du lurer ikke meg! Gi meg the real thing!" He he.. 
Det var en Avent-flaske. Etter å ha prøvd noen ganger tar han nå den flasken helt uten problemer. 

Her går det i Avent også, de gangene han har fått flaske :)

Vi kan ikke bruke noen av de flaskene som har "vid" tut sånn som Avent og Dr. Browns wide neck, men Dr. Browns standard (de høyere med smal tut) går som en drøm. Kanskje må dere bare prøve dere fram, eller så kanskje hun bare ikke vil ha flaska ennå... ;)

Her har MAM funket best til begge jentene.

Takk for tips :) Tror jeg må prøve litt forskjellig for foreløpig virker hun bare dødelig fornærmet for at jeg serverer henne "falske saker".. ;) 

Uansett hvilken flaske du prøver, så er et greit tips å mate henne når hun er skikkelig skikkelig sulten. Prøvde det her og da kunne hun ikke brydd seg mindre hvilken flaske hun fikk :)

Her går det i Dr.Brown's! Brukte Avent tidligere... men lillegutt fikk så mye luftsmerter, så vi fikk låne noen Dr.Brown's flasker og det var fullklaff! INGEN luftsmerter.

Så dem skal jeg kjøpe til neste mann. De er absolutt verdt 99,- flasken!!!!
:D

Back
Topp