Hvilken farge/type tv-benk og bord?

Ollebollene!

Glad i forumet
Kjellerstua er endelig snart ferdig og klar for å utnyttes, men vi mangler tv-benk og salongbord. Gjerne en tv-benk med en del oppbevaring, kan godt være litt lang - funnet en del forskjellige men klarer ikke å bestemme meg for farge"tema". Er så hvitt der nå, at jeg tror hvite møbler vil bli veldig sterilt, samtidig så tror jeg at grå eller svarte vil kræsje litt for mye? Bli for sterk kontrast? Teppet kan godt byttes ut, har bare ikke klart å bestemme oss for farge eller størrelse - så tok ned et av de fra stuene oppe. Hemhem.. Noen tips?

Og sånn ble det:

Får vi fikse med litt kule puter og pynteting etter hvert. :)

Kan ikke se for meg at jeg for gjennomslag for det hos mannen, han er übersimpel når det kommer til møbler. Men tror kontrasten kanskje kunne vært kul ja.

Kanskje hemnes fra ikea, i den gråbrune fargen?

Morellskatten skrev:
Kanskje hemnes fra ikea, i den gråbrune fargen?

Er nok det vi heller mest mot ja - redd det kanskje blir for grått der nede. Gulvet er grålig, veggene har en anelse grålig i seg. Fader så vanskelig det skulle være.:P

det er jo bare å sprite opp med farger på puter, duk, pledd osv osv.. jeg elsker pasteller så her er det hvitt, grått og akkurat nå - lyserosa :)

Hvilket gulv er dette? :)

Jeg også får farge på interiøret med puter osv. Hadde gått for hvit

Jeg elsker hvitt/grått, så jeg hadde nok gått for de fargene på tv-benk og bord, og heller spritet opp med litt farger på puter ol, som nevnt av andre her:)
Men det er jo fordi jeg liker hvite møbler - er sikker på det meste hadde blitt fint!:)

Nordl skrev:

Laminat vi kjøpte på Obs i vinters til 59 kr/kvm. Kupp i våre øyne! Elsker gulvet. :)Vi endte opp med å gå for hvitt og ! Kan legge ut bilde når møblene er oppe. Endte for første gang noensinne opp med møbler fra Jysk.

Gullungene til E! skrev:

Nordl skrev:

Laminat vi kjøpte på Obs i vinters til 59 kr/kvm. Kupp i våre øyne! Elsker gulvet. :)Vi endte opp med å gå for hvitt og ! Kan legge ut bilde når møblene er oppe. Endte for første gang noensinne opp med møbler fra Jysk.

Ja, det må du gjøre! Kjekt å se sånt!:)

Sånn ble det - hvitt og enkelt.:P

Back
Topp