Hvilken farge skal jeg kjøpe?? (vogn) VOGN KJØPT

|Lica|

Forumet er livet
http://www.brio.no/BRIO_NET/Norge/?b=3

skal kjøpe en sånn vogn til Elias i morgen men er usikker på hvilken farge jeg skal kjøpe..
Hvilken ville dere ha kjøpt??

Takk for svar[;)][:D]

Oi, jeg kom visst ikke inn på direkte link til vognen, jeg skal kjøpe brio sitty
----------------------------------------------------------------------------------------------
da ble det navy/black.
likte den turkise også men den blir så fort skitten og elias er flink å bli skitten[8D][:D]
pluss jeg har en vognpose som er ca samme farge som den blå fargen det var på vognen..
så nå har vi vært ute på trilletur med ny vogn, tror elias var fornøyd[:D]

har endret hovedinnlegget[;)]

jeg hadde valgt red/black  eller navy/black

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

Turkis/svart!![:D][:D]

heeelt senig
rå knall farge[:D]

Hei der!
Jeg likte best den som er brun og sort/grå. Ville IKKE tatt en med lyse farger eller lyse detaljer - blir fort flekkete osv.
:-)

finner ikke brio city jeg...

det er en trille, uten tak.. sitty heter den da[8D]

green/black

Var utrolig fin[:D][:D][:D]

navi/grey syns jeg var finest! [:)]

ORIGINAL: Lucky-Devil85

navi/grey syns jeg var finest! [:)]

her var jo mange forskjellige meninger.. åh, kommer aldri til å klare å velge..[&o]
men den vognen er på tilbud da så ikke sikkert at de har alle fargene til salgs.. men har mest lyst på navi/grey. men er så usikker..[8|]

khaki tror jeg ville valgt

gray/black eller brown/black men det var mange fine farger der,ikke lett å velge da[:)]

den vognen har eg[:)] kjøpte den på gullgruven[8D] kor er den på tilbud då? husk at take er ikke med i prisen.. allti kjekt med tak på en vogn[:)]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

hvorfor skal du ha uten kalesje? hehe... bor ikke dere i bergen, der det er en fordel at man har regntrekk? og det er jo vanskeligere å ha på regntrekk på vogna når det ikke er kalesje på...
går det ann å legge ned ryggen på sitty? syns den ligner på en mamma og pappa hadde til lillebroren min for mange år siden, og det gikk ikke på den...[;)]
forslag til annen vogn: Brio Race.... den var knall stilig i lyseblå og svart[;)]

men tilbake til det du egentlig spurte om, jeg syns sitty var finest i turkis og svart...[;)]

Tak går an å kjøpe utenom til den vognen til 300 kr, og kjøper jeg sitty vognen på tilbud og taket utenom vil det til sammen bli mindre enn den vanlige salgsprisen.
nei, går ikke an å legge ned ryggen. Er ikke nødvendig det, elias har aldri sovet i vognen bortsett fra da han var mindre da. pluss Elias begynner å bli så stor nå at han snart slutter å sove på dagen.
Har sett på Brio race, men den syns jeg er så stor. Har en annen vogn og da kan jeg like gjerne ha den hvis jeg tenker på å kjøpe brio race.[:)]

ORIGINAL: Emmeline

Den helt sorte eller den som er turkis

[;)][;)]

går ann å stille på ryggen.. jenten min har sovet i den mange ganger[:)]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

Turkis/svart!![:D][:D]

Back
Topp