Hvilken farge på terasse/veranda/platting gulv?

jhygtfrdew

Gift med forumet
Hvilken farge har dere på terassebeisen?

Og har dere bilde av den som dere vil legge ut her? Da hadde jeg blitt superglad!!![:)][:)][:)]

Skal male 3 stk ubehandla terassegulv til sommeren, og jeg har ikke peiling på farge.
Mener jeg så noen som hadde fargen furu i fjor hvis jeg ikke husker feil...

Butinox, 1002 Furu

Vi har enellerannen mørk farge, utrolig upraktisk når sola steker på terassegulvet hele sommeren[:@] Gulvet ser grusomt slitt ut, siden sola bleker det, og sola gjør at gulvet blir grusomt varmt å gå på[:@]

ORIGINAL: Miss Fat

Butinox, 1002 Furu

Takk:) Veldig fin farge dette da.
Er du fornøyd med fargen? Holder den seg pen?

ORIGINAL: blingbling

----------------------
Hvilken farge er dette?

Tjærebrun [:)]
Vi har såpass 'kaldt' hus (grått/hvitt), så ville myke opp med en varmere farge på terasse gulvene. Blir ganske varmt å gå på når sola steker på sitt verste, men jeg bryr meg ikke siden jeg synes det er så fin farge [8D]

ORIGINAL: Miss Fat

Butinox, 1002 Furu

Takk:) Veldig fin farge dette da.
Er du fornøyd med fargen? Holder den seg pen?

Vi er veldig fornøyde, men den er noe varm da.

Når vi kjøpte huset var plankene helt slitte og ikke behandla på mange år. Måtte derfor ha noe mørkt for å dekke over det som var fra før.

Den er like fin nå, men skal ta iår også for at den skal prelle regnet i år og.

Vi har skifer(tror jeg den heter) også har vi hvitt kryss gjerde rundt terassen:)
Siden vi har hvitt hus med grå lister, kunne jeg ikke ha brunt, klarer ikke brunt sammen med grått[8D]

ORIGINAL: Marit_mor

ORIGINAL: zarafina

Vi har skifer(tror jeg den heter) også har vi hvitt kryss gjerde rundt terassen:)
Siden vi har hvitt hus med grå lister, kunne jeg ikke ha brunt, klarer ikke brunt sammen med grått[8D]

Takk for det [:D]

Nå skjønte jeg ikke hva du mente[8D]Jeg hadde ikke lest noen av de andre inleggene, så bare på bildene[8D]
Det er jo smak og behag[:)] Jeg liker ikke brunt/beige med grått, men andre kan jo gjøre hva dem vil, og syns er fint[:)]

Takk for det [:D]

Nå skjønte jeg ikke hva du mente[8D]Jeg hadde ikke lest noen av de andre inleggene, så bare på bildene[8D]
Det er jo smak og behag[:)] Jeg liker ikke brunt/beige med grått, men andre kan jo gjøre hva dem vil, og syns er fint[:)]

[:D][:D]

Har du bilde?
Har lysegrått hus vi:)

----------------------
Hvilken farge er dette?

Tjærebrun [:)]
Vi har såpass 'kaldt' hus (grått/hvitt), så ville myke opp med en varmere farge på terasse gulvene. Blir ganske varmt å gå på når sola steker på sitt verste, men jeg bryr meg ikke siden jeg synes det er så fin farge [8D]

Jeg er så usikker på om vi skal velge en lysere farge. Er så redd for at det blir så varmt å gå på.. Men det er jo så fint med mørkt gulv da...

Huff, det er vanskelig med fargevalget...

Da har jeg beisa 2 av 3 terasser med fargen til jordan tyrelin beis terassegrå.... Er veldig veldig veldig fornøyd med fargen. Skal ha den fargen på den siste også!!!

når jeg sjønner hvordan jeg skal legge ut bilder, skal jeg gjøre det...

Back
Topp