Bergensbunad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: valentinesbaby
jeg bruker alltid tynn brun strømpikk under, så ser det ut som leggene er deilige og brune[8D]
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
syns det er finest med svart uansett hvilken bunad man har..
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
jeg bruker alltid tynn brun strømpikk under, så ser det ut som leggene er deilige og brune[8D]
hvorfor har du ikke svart på avstemningen?
har jo gjort det :) Alle jeg kjenner bruker og tynn brun strømpikk eller knestrømper under så er rart så mange har svart sort. Jeg liker at man ser hvor skoene slutter og beina begynner jeg....
har jo gjort det :) Alle jeg kjenner bruker og tynn brun strømpikk eller knestrømper under så er rart så mange har svart sort. Jeg liker at man ser hvor skoene slutter og beina begynner jeg....
ja jeg har alltid brukt brune knestrømper..... men tydligvis så er det finest med svart..... får kjøpe det,så får jeg se hva jeg tar på meg....
ORIGINAL: Hulder
I følge mamma skal det aaaaalltid vere svart strømpebukse til bunad [;)]
ORIGINAL: *hemlis_i_magen*
ORIGINAL: Hulder
I følge mamma skal det aaaaalltid vere svart strømpebukse til bunad [;)]
romeriksbunaden skal det vel være hvite ullstrømper.. hva som skal være til den det blir spurt om her vet jeg ikke[:)]