Hvilken farge har du....

tingeling1

Forumet er livet
...i stua? Og er du fornøyd eller ville du valgt en annen? Trenger litt inspirasjon her... Legg gjerne ut bilder!!

Veggene er lilla, fargen heter lys viol fra jotun :)

Fargen heter claro, å jeg er veldig fornøyd me å ha det så lyst. Da står jeg friere til å byttet garginer og pynte puter i soffan.[:D]

har en farge som er en del lysere enn lys toskana.. MEN!!! den er fortsatt gulig.. OG jeg angrer bittert på at jeg valgte den.. skulle heller hatt hvit som hellet mere mot svart osv...

Vi har tømmer panel og villmarkspanel vi[;)]

Vi har Caffe Làtte, som alle er så dritt lei[8D], i alle rom untatt badene og vårt soverom og garderobe[:D]
Har mørk grå lister, og synes fargen er både lys, varm og nøytral[:)]

Jeg har tapet som går i beige, men ble lei den med en gang nesten, men orker ikke å tapesere hele stua på ny, så da blir det bare den ene kort veggen som skal få ny tapet.

Har tapet i stuen da, veldig lettvint[;)]Og Visjon i kjellerstuen.

hvitt.. og det er i grunn hele leiligheten, med unntak av en vegg på rommet til tobias som er risør-blå 

Jeg har caffe latte på stuen og er veldig fornøyd[:)] Den har jeg hatt i ett halvt år og er ikke lei av den enda iallfall[;)]

perlegrå, knallfornøyd!

Hvit Narciss her!

ORIGINAL: egirl

Skandinavisk lys. Den er lys men lun og fin. Litt som lyset i Skagen (de som har vært der skjønner hva jeg mener[;)]) synes jeg.

Samme som jeg har valgt i stua mi,veldig fornøyd med den..

Chi. Men vi skal jo flytte nå, og den nye stua blir vel i en annen farge tenker jeg. 

ORIGINAL: malønna

ORIGINAL: egirl

Skandinavisk lys. Den er lys men lun og fin. Litt som lyset i Skagen (de som har vært der skjønner hva jeg mener[;)]) synes jeg.

Samme som jeg har valgt i stua mi,veldig fornøyd med den..
har også skandinavisk lys,kjempe fin[:)]

Vi har skandinavisk lys, veldig fornøyd. Lun og varm farge!!

Har en farge som heter letthet, ganske lik hvit for min del men dama i butikken sa det var mye rød i den.

Back
Topp